Annons:
Etikettoperativsystem
Läst 1856 ggr
Razzora
6/1/14, 12:07 AM

Ny firmware till LG G2

Nu har LG äntligen fixat ljudbuggen som har stört många utav de som har laddat ner Android Kitkat till sina LG G2 telefoner. Jag fick den fixen redan igår kväll. Problemet är att denna ljudfixen har funnits ute länge men tydligen så är det de olika operatörerna som har gjort så att fixen har tagit så lång tid. Jag fick den iallafall via OTA (Over the Air). 
Så nu har jag äntligen uppdaterat min telefon från Android Jelly Bean (4.2.2) till Android Kitkat (4.4.2) och är helt förtjust i Knock Code. Telefonen känns som ny kan jag lugnt säga. 

Eftersom jag gjorde en säkerhetskopia och skulle uppdatera den så bytte jag sim kortet från min LG G2 till min HTC Desire HD. När jag vaknade imorse så kollade jag hur mycket  batteri G2:an hade tagit under natten. Till min förvåning så hade den 98% kvar efter 10 timmar och 28 min! Då hade jag ändå testat så att ljudbuggen inte fanns kvar och wifin var aktiv på den.

Ni som har en LG G2 hade ni några buggar innan denna uppdateringen dök upp och vad tycker ni efter fixen?

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
[Sångfågeln752]
6/3/14, 2:38 PM
#1

Jag har inte haft några problem med min förutom att program vägrade avslutas fast man stängde av dom men efter jag roota den så blev det en aning bättre men mest märker jag skillnad på batteritiden t.e.x, likaså skärmjusteringen anpassar sig bättre efteråt så är annars nöjd.

Borde dock inte ha med rootningen att göra men det känns så.

Upp till toppen
Annons: