Annons:
Etikettabonnemang-kontantkort
Läst 3033 ggr
JenniferFahlander
2014-06-01 02:05

Företag som tar depositionsavgift

Hej, Jag är i behov av en ny telefon då min är så gott som trasig, har kollat o sökt på google efter företag som säljer mobil med abonnemang mot depositionsavgift men hittar ingen, Jag har skulder på nåra tusen tack vare mitt x o därför kan jag inte ta abonnemang eller beställa något på faktura eller delbetalning, o den telefonen jag vill ha samsung galaxy s5 är ju ganska dyr att betala hela summan på en gång för den kostar väl runt 6000 eller nåt liknande, tänkte kolla om någon här vet något företag som säljer mobiler osv mot depositionsavgift, vet att telia gjorde det för nåra år sedan men dom har slutat med det, tacksam för svar :)

Annons:
Razzora
2014-06-02 02:20
#1

Jag har kollat runt på olika företag om det är någon som säljer abonnemang mot depositionsavgift, men tyvärr så hittar inte jag någon alls. Ja Samsung Galaxy S5 ligger nog runt 6000 kr och det är ganska mycket pengar man får betala för en mobil nu för tiden. Men tyvärr så hittar jag inget. Finns det ingen som kan ta ut ett abonnemang åt dig så länge? Tänkte på någon förälder eller syskon som kanske kan hjälpa dig så länge?

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
2014-06-03 03:28
#2

Säger som #1 Razzora.

Bäst är nog ändå om du har någon inom familjen, släktingar eller vänner som kan hjälpa dig.

Jag menar med det att om någon kan hjälpa dig med att ställa upp med att teckna sig som "borgensman".

Hoppas att allt löser sig för dig och att du får din lur.

Tänk dock på att om någon ställer sig som "borgensman" så är det den/dem som du ställer i klistret om du inte själv fullföljer avtalet.

Bästa hälsningar,
Bertil

JenniferFahlander
2014-06-08 10:13
#3

mina syskon är minderåriga o mamma har flera miljoner hos kronofogden o pappa vill inte stå på ett abonnemang elr som borgenär, nått ställe måste ju finnas som tar deposition

kissidor
2014-06-08 10:36
#4

jag tror faktiskt inte det gör det tyvärr - jag hittar inget på nätet om att någon annan operatör än telia har haft det och de har ju som du säger slutat med det och accepterar nu bara borgen. men även på den tiden det fanns så var ju depositionen på några tusen, så det hade ändå inte hjälpt dig nämnvärt. 

du kanske får börja fundera på att hitta en annan billigare telefon som får duga så länge, tills du är fri från den här situationen? det finns många från förra året som är riktigt bra och väldigt prisvärda nu.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: