Annons:
Etiketttipstråd-för-rabatter
Läst 2174 ggr
kissidor
2014-06-02 16:32

Rejäl jubileumsrabatt på HTC M8!

Annons:
Razzora
2014-06-02 17:31
#1

Ojdå, inte illa. 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-06-02 19:24
#2

nej verkligen inte🙂. lite snopet för mig förstås som köpte mig en sådan i fredags. men elgiganten har ju nån sån där 30 dagars prisgaranti, så jag ska kolla upp om den möjligen gäller. annars får man tåla det helt enkelt 🙂.

Värd på Mobiltelefoner och Android

kissidor
2014-06-02 19:32
#3

nix det gör den inte, den gäller inte internetbutiker. aja, skulle man gräma ihjäl sig över sånt här så skulle man ju aldrig kunna slå till och köpa nåt 🙂. så jag rycker på axlarna och hoppas att det kommer nån annan tillgodo 😉

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-06-02 21:29
#4

Haha, kul att du tar det på det sättet istället för att bli (så som jag skulle bli) sk*tförbannad 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
2014-06-03 03:18
#5

Oj då kissidor!

En NY HTC-nörd Skrattar

Välkommen till gänget Nörd*ler*.

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
2014-06-03 06:35
#6

haha, jaså du är lite hetlevrad razzora 😉? nå det var jag också när jag var ung, och inte så lite heller när jag tänker efter - flög i taket så fort nånting gick mig emot 😊. men sen började jag ju inse att det hjälpte förstås verkligen aldrig och man mådde bara dåligt av att hetsa upp sig sådär. så numera är jag ganska stoisk och harmonisk och lugn och fin 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Cessy
2014-06-03 11:47
#7

Åh det där var ju en dålig prisgaranti från el-giganten, för det är ju ofta på nätet man kan hitta o jämnföra o det är ju många av dessa som är rena internetbutiker, så konstigt att garantin inte omfattar detta. Fast det hade antagligen blivit rätt dyrt för dem om garantin skulle omfatta internethandel o antagligen omöjligt att konkurrera o dra gränser mot vilken typ av internethandel en sådan garanti i så fall skulle omfatta.

Trist dock för dig kissidor eftersom du precis köpt din M8, så jag förstår att det ändock känns rätt surt. Jag visste ju redan när jag köpte min så snabbt att sedan kommer ju erbjudande att komma o så är det ju alltid om man har bråttom o köper något när det är nytt. Kan man bara vänta några månader så kommer alltid något erbjudande någonstans.

Nå min gamla lur hade ju akut pensioneringsbehov o jag är som sagt var megasupernöjd med min M8:a o hoppas att någon annan istället kan hoppa på detta erbjudandet o får en riktigt bra lur till ett väldigt bra pris.😃

kissidor
2014-06-03 14:39
#8

precis cessy, de skulle helt enkelt inte ha råd att låta den gälla internetbutikerna också. 

självklart är det lite surare ju kortare tid som gått mellan ett köp för dyra pengar och att den kommer på kampanjpris - och från fredag till måndag var ju lite snopet. du cessy behöver ju inte gräma dig minsta lilla, för du har ju haft din ett bra tag nu. men som sagt jag hetsar inte upp mig för det heller, jag bestämde mig för drygt 20 år sen för att öva upp min förmåga att ta saker med ro, och numera är jag ganska bra på det 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

Cessy
2014-06-03 15:29
#9

Jo man mår ju bättre av att kunna ta det med ro o sedan finns det ju faktiskt inget man kan göra åt sådana saker, för man har ju ingen aning om när sådana kampanjer är på gång, för då hade man givetvis väntat.😇

Jag kan nog snarare skylla mig för att ibland dra iväg lite väl snabbt o köpa vissa saker (ju dyrare vara ju mer noggrann är jag på att kolla runt). Jag försöker dock för det mesta att använda prisjakt för att få upp lite butiker o recensioner, men då det gäller "småsaker" som fodral o småtillbehör så funkar det ju sisådär med prisjakt, utan då blir det mer tillfälligheternas spel vilken butik jag då råkar hitta. Är priset då bra så slår jag kanske till utan att så aktivt söka vidare, men det kan också ibland bero på att jag faktiskt inte känner till så många butiker där varan finns. Så råkar jag kanske ett par dar senare springa på en annan butik o inser att där hade jag också kunnat köpa det där tillbehöret för kanske en 10-20kr billigare eller så har de kanske billigare frakt. 

Nåja oftast är det ju ytterst små summer det då handlar om o det är ju mer retsamt när det blir så stora summor som här i M8:ans fall o dessutom så snabbt efter man slagit till😮men kan man som du kissidor säger - ta det med ro o inse att det är så som livet ofta är, så mår man ju mycket bättre.🙂

Upp till toppen
Annons: