Annons:
Etikettsurf-och-läsplattor
Läst 6310 ggr
djurflikkan
2014-06-05 22:33

ladda ner film.

Hej alla. Någon här som vet om det går att ladda ner filmer direkt på surfplattan. Ska man då ladda ner något speciellt? Eller något :) Tacksam för svar :)

Annons:
Rumblebee
2014-06-05 23:17
#1

Nu har inte jag netflix men jag vill minnas att de har så att man kan ladda ned filmer till surfplattor. Kan minnas fel. (Ingen ide att du hoppas på att någon ska tipsa om gratis nedladdningssidor då sådant inre är tillåtet,såvida det inte är en hemmagjord film som skaparen delar med sig av)

Razzora
2014-06-06 00:19
#2

Man kan inte ladda ner filmer från Netflix endast streama från den. Men som #1 säger så är det inte tillåtet att ladda ner filmer från nätet. Men testa annars Netflix.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

djurflikkan
2014-06-06 00:41
#3

Kan tyvärr inte ha netflix, har ungdoms bankkort så kan imte ha såna tjämster och betala. Och ber om ursäkt för visste inte att man inte fick ta upp sånt med nerlsddning :)

Cessy
2014-06-06 01:21
#4

Om ni har viaplay i din familj så kan du ladda hem offline. Man kan också testa Viaplay 1 månad gratis. Läs mer här:

http://viaplay.se/offline

Cessy
2014-06-06 01:42
#5

Det kan också vara så att genom att man har visst Viasatutbud till sin tv så kan man ha tillgång till ett visst viaplaypaket.

https://signup.viaplay.se/

kissidor
2014-06-06 16:12
#6

ja det stämmer som cessy säger, det är från viaplays tjänst man kan ladda ner vissa av deras filmer och serier i offlineläge.

men annars om det inte rör sig om att du behöver ladda ner det för att kunna se det i offlineläge så har du ju swefilmer.com samt dreamfilm.se som du kan streama film från - och det är i alla fall än så länge lagligt 🙂. de som har sidorna bryter ju däremot mot lagen, men inte den som tittar.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Razzora
2014-06-06 23:37
#7

Om du har tillgång till fri surf så finns det många streaming sidor där ute.  Nu är jag lite osäker på om jag ska lägga ut dom här men du får gärna kontakta mig djurflikkan så kan jag ge dig dom sedan,  eftersom jag inte har sidorna här på min surfplatta.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

djurflikkan
2014-06-07 00:15
#8

Har inte internet bara här hemma, drf jag undrade hur man laddade ner. Men jag har löst det :)

Upp till toppen
Annons: