Annons:
Etiketttipstråd-för-rabatter
Läst 4015 ggr
kissidor
2014-06-07 09:16

Utmärkta nokia lumia 1020 till kampanjpris

Electroworld fortsätter med sitt 3-årsfirande och erbjuder just nu Nokia Lumia 1020 för 2990, vilket är bra mycket under konkurrenterna. (1020 är den med 41 Mpixlar kamera 🙂). länken går till den vita men jag tror priset gäller gul och svart också.

http://www.electroworld.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefoner/NOK1020WHITE/nokia-lumia-1020-smartphone-vit?scid=PRICECOMP_PRISJAKT

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Razzora
2014-06-07 15:42
#1

Wow säger jag bara :)

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
2014-06-07 15:49
#2

Det är ju ett riktigt kanonpris för en lur som egentligen är lika mycket kamera som en telefon.

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
2014-06-08 10:39
#3

jag har ibland funderat på att testa en wp8-lur, men så har jag kollat upp om mina viktigaste appar finns till den och då har det stupat på det varje gång. men vore det inte för det så tror jag nog man kunde bli riktigt nöjd med en av dessa lumior, inte minst till ett sånt här pris 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
2014-06-08 10:42
#4

#3 kissidor

Jo, lurarna i sig är säkert väldigt bra men sedan så är det ju den där detaljen med operativet, tror inte att det skulle passa mig heller.

Bästa hälsningar,
Bertil

Fillixa
2014-06-08 17:31
#5

Har fått ett bra erbjudande från Microsoft på en Nokia Lumia 930, men jag väntar nog till hösten då en ny toppmodell från Nokia skall komma!

Jag måste säga att det känns lite gammalmodigt med Android och Iphone nu när man kör Windows mobil! Underbara, stabila och smidiga operativsystemet i WP8.1 uppväger helt klart det något sämre app utbudet!

kissidor
2014-06-08 19:09
#6

mja, så funkar det knappast att generalisera - om man nu använder ett ganska stort antal appar som inte finns till wp8 uppvägs det naturligtvis inte av att det förvisso är rappa och trevliga telefoner 😉.

sen har det kanske hänt en del med både iOS och android på sista tiden också - jag skulle knappast kalla nån av dem vare sig instabil eller osmidig 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Fillixa
2014-06-08 19:56
#7

Jag har 109 installerade appar på min Lumia och jag saknar faktiskt bara en app till min WPTummen upp! Jag kör då mobilversionen istället för den app jag saknar, tills den nya plattformsoberoende appen lanseras!

De appar som inte finns till WP är oftast de som man verkligen inte behöver.

Nokias egna appar står oftast i en klass för sig dessutom!

Jag har sålunda färre appar installerade på min androidmobil än på min Windows Phone!

-Jo, som sagt underbara, stabila och smidiga operativsystemet i WP8.1 uppväger helt klart det något sämre app utbudet (enligt mig, alla behöver inte hålla med)!

Känns som rena forntiden att använda Android och IphoneSkrattar!

kissidor
2014-06-08 20:58
#8

som du förstår fillixa så är det helt irrelevant för mig vilka appar du anser att du behöver eller inte behöver - jag förbehåller mig rätten att välja det för egen räkning 😉.

kan du utveckla lite varför du anser att android och iOS hör till forntiden? vore intressant att höra en saklig redogörelse 🙂.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Fillixa
2014-06-08 22:58
#9

#8  Var vänlig och läs igenom hela tråden igenVilar huvudet i handenGäsparSover!

kissidor
2014-06-08 23:14
#10

#9 Gjorde det, hittade inget nytt 🤔

Värd på Mobiltelefoner och Android

Fillixa
2014-06-08 23:16
#11

#10 Återkom när det klarnatGäspar!

bamse6311
2014-06-08 23:21
#12

#8 kissidor

Håller med dig Tummen uppi det resonemanget både angående vilka appar man själv väljer och vill ha samt frågan varför android och iOS på något sätt skulle höra forntiden till?

#9 Fillixa
Visst har Nokia alltid tillverkat bra lurar och de var ju en gång tillsammans med Ericsson världsledande inom mobiltelefoni.

Nu har ju mycket hänt sedan dess, nya tillverkare har kommit som är precis lika bra och en hel del till och med bättre.

Vad det gäller själva operativet och så har jag aldrig ordentligt testat WP8:1 så det kan jag inte bedöma, berömma eller kritisera och själv så är jag en av alla de som anser att android är det bästa OS på grund av dess möjligheter.

Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: