Annons:
Etikettteknik
Läst 1580 ggr
Razzora
6/9/14, 9:33 PM

Nytt skärmskydd sägs förhindra sprickor helt!

Nu har forskare utvecklat en helt ny splitterfri typ av skärmskydd. Denna teknik (indium-tenn-oxid) ska vara mycket hållbart och mycket billigare än de nuvarande pekskärmshinnorna. Så detta är något som är extremt goda nyheter för oss "klantisar" (då menar jag mer mig själv än någon annan 🤫😉😃) 

Läs mer: http://www.swedroid.se/ny-typ-av-skarmskydd-sags-forhindra-sprickor-helt/

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
bamse6311
6/10/14, 2:12 AM
kissidor
6/10/14, 9:53 AM
#3

det är ganska luddigt beskrivet det hela tycker jag, det framgår egentligen inte hur det är avsett att användas - men jag fattar det inte som att detta ska vara ett löst skärmskydd, utan snarare att tekniken kommer att användas i själva skärmen. vi får ju verkligen hoppas att det kommer att kännas bättre än klibbiga copter iaf, ryyyyyyys 🤢

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
6/10/14, 11:07 AM
#4

Jag tyckte att det lät som om det skulle vara något skydd över själva skärmen. Men precis som du säger kissidor så var det väldigt luddigt beskrivet överhuvudtaget. Tror definitivt inte att det kommer att bli som copter skydden (ryser i hela kroppen). Jag har för tillfället inget skärmskyddsfilm alls eftersom det inte finns något som känns bra utan bara klibbigt och fett-aktigt.. 🤮

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
6/10/14, 11:36 AM
#5

När jag läste det igår så fick jag också uppfattningen att det skulle vara en ny typ av skärmskydd som man sätter på skärmen och inte att det helt enkelt skulle vara en ny typ av skärm.

Vem kan väl slå amerikanska Corning???
Well, har ju själv jobbat på Corning så jag är väl lite färgad av det fortfarande Skrattar

Nåväl, mer om detta skärmskydd följer väl.

Bästa hälsningar,
Bertil

Gasoline
6/10/14, 3:55 PM
#6

Jag tyckte oxå att det var lite luddigt och fattade det som att det var ett displayskydd. Det skulle ju vara toppen om dom kunde bygga in detta i skärmarna inom en snar framtid :-)

Annons:
kissidor
6/10/14, 8:54 PM
#7

#4 razzora, jag gillar verkligen inte skärmskydd heller, men jag tycker dock det finns några som känns ok - men jag kan omöjligt lyckas sätta på dem utan att få dammkorn under 😡! 

ironiskt nog är det enda jag nånsin lyckas sätta på helt dammkornsfritt och därmed bubbelfritt ett copter… 😓. och det fick inte sitta kvar många minuter 🤮!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: