Annons:
Etikettövrigt
Läst 1488 ggr
bamse6311
6/12/14, 10:07 AM

OnePlus One försenad

Vi som har väntat på att se OnePlus One bli testad får vänta ytterligare ett tag.

När den skall bli tillgänglig för oss verkar i dagsläget vara oklart.

http://www.swedroid.se/oneplus-one-forsenad-pa-grund-av-problem-med-openssl/

Bästa hälsningar,
Bertil

Annons:
kissidor
6/12/14, 1:45 PM
#1

vi får väl hoppas på att inte alla tröttnar på att vänta på den - hypen har ju svalnat något. men det är ju en satsning som är positiv och hälsosam för branschen tror jag, så jag hoppas ju att det går bra även om jag själv sa "nej tack, jag står över" för ganska länge sen 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
6/12/14, 2:20 PM
#2

Ja, det är ju tråkigt när det blir så här.

Det blir ju liksom en antiklimax som gör att produkten tappar i intresse för de som har väntat på den.
Dock så skall det ivfsh bli kul att se den testas och vilket resultat den kan få.

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
6/12/14, 10:41 PM
#3

Alltid synd när sådant här händer men jag vill ändå gärna kolla på den när den kommer ut.  Nörd som man är  😂

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
6/12/14, 10:56 PM
#4

#3 Razzora

Klart att man vill läsa mer och se hur det går i olika tester när den väl kommer ut.

Inte för att jag personligen tänker köpa en sådan men mest för att se vad testarna tycker om den och kanske kan det vara en lur som man isf kan rekommendera till vänner och bekanta som är ute efter en lur i det segmentet.

Nåväl, vi får se NÄR eller skall man kanske skriva OM den kommer ut inom en närma framtid.

Bästa hälsningar,
Bertil

bamse6311
6/19/14, 1:59 AM
#5

OnePlus One Unboxing.

Nåväl, vi får väl se när den där luren äntligen kommer någon gång till sommaren.

Den verkar ju fortfarande väldigt intressant och till ett jäkla bra pris.

Bästa hälsningar,
Bertil

bamse6311
6/19/14, 2:07 AM
#6

Här ett till klipp.

Bästa hälsningar,
Bertil

Annons:
kissidor
6/19/14, 6:48 AM
#7

jag släppte den helt när det visade sig att den inte hade stöd för LTE på band 20, men jag var fortfarande intresserad. men när det nu var så knalt med tillgången på den, och man skulle hålla på och trassla och tävla om inbjudningar för att få köpa den så la sig nästan nyfikenheten också, det blev för mycket strul med den tyckte jag.

men vi får väl se, börjar det röra på sig nu och den visar sig vara riktigt bra så får man väl börja kolla in den igen 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
6/19/14, 7:16 AM
#8

#7 kissidor

Ja, det återstår ju att se vad som händer men om den nu äntligen kommer under sommaren så verkar det ju ändå onekligen vara en riktigt bra lur för strax under 2 900 kronor.

Skulle jag behöva en ny billig lur så hade jag säkert tagit en bra titt på den.

Bästa hälsningar,
Bertil

bamse6311
6/21/14, 11:07 AM
#9

Jävligt underlig marknadsföring.

Det strider ju mot all marknadsföring och kan enbart skapa ett "badwill".

http://www.mobil.se/nyheter/s-sv-rt-r-det-att-f-tag-p-oneplus-supermobil

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
6/21/14, 12:48 PM
#10

ja det är ju det där jag syftar på i #7, det var det som gjorde att jag nästan helt tappade intresset för den. säg att den nu hade haft stöd för LTE  band 20 så jag hade velat ha den , jag hade ändå lagt ner det om jag hade behövt hålla på sådär för att få tag i den.

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
6/22/14, 9:48 PM
#11

#10 kissidor

Jo, jag hade ju läst ditt inlägg #7 om tävling för att få köpa den men hade inte sett den där tävlingen och hur omständigt det skulle vara för att få lov att köpa en lur Gapskrattar

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
6/23/14, 2:42 PM
#12

Ja det är riktigt synd att en sådan lovande telefon ska bli så svår att köpa..  Ja tyvärr så surade jag riktigt till när de håller på så.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: