Annons:
Etikettteknik
Läst 1053 ggr
[Sotis00]
6/18/14, 11:02 PM

Samsung galaxy Gio, problem.

Hjälp! Min samsung galaxy gio går ju igång men det enda som kommer upp är bara ''Samsung'' tecknet. dvs. hemskärmen kommer ej upp.. Om ni förstår vad jag menar? :) 

Vet nån vad problemet beror på?

Annons:
_Fisken
6/18/14, 11:08 PM
#1

Har du tagit ur batteriet o startat om?

[Sotis00]
6/18/14, 11:10 PM
#2

#1 Ja, det har jag gjort men det kommer bara upp samma varje gång..

_Fisken
6/18/14, 11:12 PM
#3

Ok. Prova nästa steg o tar ur sim-kort o ev. extra minneskort. Det är de tips jag kan ge dig.

[Sotis00]
6/19/14, 1:22 AM
#4

#3 funkade ej heller.. :/ men tack för tipsen iallafall :)

kissidor
6/19/14, 7:01 AM
#5

själva modellen är ju ganska gammal, men hur länge har du haft den? tänkte att om du haft den ända sen den började säljas typ så är det ju inte så konstigt om den helt enkelt fått vad den tål.

de andra saker som finns att försöka med är avancerade operationer, då måste man googla en massa och läsa på och ladda ner programvara och koppla in den till datorn osv, det vet jag inte om du är så intresserad av

den goda nyheten är ju att om du behöver köpa en ny telefon så kan du få en under tusenlappen som är så mycket bättre än din gio att det är som natt och dag 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

_Fisken
6/19/14, 6:35 PM
#6

Ja, det är ju ganska svårt för "vanliga" människor att göra mer än att ta ur allt löst - dvs batteri, sim, minneskort.

Annons:
Bodin99
6/20/14, 2:38 PM
#7

YGWYPF

_Fisken
6/20/14, 9:54 PM
#8

Jag vet vad det står för!!!

bamse6311
6/21/14, 9:29 AM
#9

#7
Nästan en ny variant på WYSIWYG *ler* men då på en tiden gällde de här yttrycket för datorer men det samma gäller ju lurar.

Btw, så är det väl alltid så att men får det man betalar för även om det faktiskt finns smartphones i mellanprisklassen som numera är riktigt bra så även där gäller YGWYPF i hög grad och lite därtill.

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
6/25/14, 3:32 PM
#10

Det jag kan tipsa dig om är en "hård omstart" oftast så är det när man trycker Volym ner knappen och power knappen samtidigt i några sekunder tills telefonen antingen börjar vibrera eller om du ser något på skärmen.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: