Annons:
Etikettövrigt
Läst 962 ggr
bamse6311
2014-06-19 07:09

Ingen Nexus 6 från LG

Precis som ryktats tidigare så kommer Googles sjätte Nexus-telefon inte att tillverkas av LG.

http://www.mobil.se/nyheter/lg-tappar-nexus-samarbete

(Råkade lägga det här inlägget i fel sajt tidigare *skrattar* men tack vare vänligt påpekande kissidor så hamnar det nu där jag avsett från början Skrattar)

Bästa hälsningar,
Bertil

Annons:
kissidor
2014-06-19 10:26
#1

nej och det de flesta ryktena pekar mot är ju inte att nån annan ska göra nexus 6, utan att det helt enkelt inte blir nån mer nexus 😕

tja bertil nu råkade jag ju befinna mig på den sajten och upptäckte det - men om du nu skulle förirra dig in på typ marsvin.ifokus eller tennis.ifokus eller nåt så kommer jag inte att kunna "rädda" dig 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
2014-06-19 19:18
#2

#1 Nej, det lär väl inte bli någon mer Nexus överhuvudtaget.
Dock så lär väl google låta tillverka någon form av ny lur även om det blir med att annat namn.

Tackar för det kissidor Tummen upp, jag hade nog tusan inte själv upptäckt att jag skrivit på fel sajt, hahaha Gapskrattar

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
2014-06-27 14:19
#3

wiiihooo, nexus-serien kanske inte går i graven trots allt (glad 🤓)! läs detta :  http://www.swedroid.se/lange-leve-nexus-serien/

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
2014-06-27 16:41
#4

#3 kissidor

Tycker att dom gör rätt i att fortsätta med Nexus.
Jag fick för mig att dom egentligen bara skulle byta namn från Nexus till Android Silver vilket ju inte hade varit så lyckat då Nexus har blivit ett känt varumärke.

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
2014-06-27 19:36
#5

ja det var ju så det hette från alla normalt sett hyfsat tillförlitliga rykteskällor, så det hade nog alla förlikat sig med att det tyvärr var så. så det här citatet slog ju nästan ner som en bomb, men jag hoppas verkligen att det är sant. resonemanget i det är ju så trovärdigt att man tycker att det nästan  MÅSTE vara sant.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: