Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1510 ggr
Razzora
2014-06-25 15:05

Världens minsta trådlösa hörlurar

Om ni någonsin har varit inne och kollat på Kickstarter så kanske ni har sett att ett Malmöbaserat företag Earin har startat upp ett projekt som de kallar för "Världens minsta trådlösa hörlurar". De ska då anslutas via Bluetooth och de utlovar hög ljudkvalité.

Det enda nackdelen för mig är att dessa lurar (när man ser på bilden på artikeln som jag länkar till nedan) är att de är nog för mig väldigt lätta att tappa, mina in-ear lurar åker ut lite titt som tätt. Om det beror på sladden eller om mina öron inte är för in-ear lurar det vet jag inte. 

Men vad tycker ni om detta? Tror ni att det kommer att bli en hit?

Läs mer:  Svenska Earin sägs vara världens minsta trådlösa hörlurar

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2014-06-25 15:10
#1

haha, nej jag får tyvärr säga som du razzora - de där skulle man inte lyckas hålla rätt på länge!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-06-25 15:12
#2

Det känns som om man bara lägger ner dom någonstans för att man ska lyssna på det någon annan säger till en så är de "vips" borta.  Kanske om de har typ någon GPS på dom. Typ: "Oj då där är min högra lur och vad gör min vänstra lur därborta?" 😉😂

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-06-25 15:15
#3

saker som ska vara i par måste bara sitta ihop med nån sorts snöre för att förbli så - iaf i det här huset. strumpor, vantar, örhängen, skor - you name it! det finns alltid bara en kvar…

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-06-25 15:17
#4

Jag håller med dig fullständigt. Jag kan inte räkna alla strumpor, vantar och öronhängen som jag har tappat, dock har jag aldrig tappat en sko 😉.

Hur lyckas du med det egentligen kissidor? 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-06-25 15:20
#5

oooohhhh, du skulle se hur det ser ut i vår hall… 😊. man kan för det första knappt gå där utan att råka sparka till en sko så den flyger in i ett avlägset hörn eller in under nånting. men för det andra och kanske det huvudsakliga skälet så leker katterna med våra skor 😕

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-06-25 15:24
#6

haha, det är därför jag har lagt in alla skor förutom de som används dagligen, vilket i mitt fall är 1 par skor (ja jag vet, jag är inte så ombytlig) och sambons 3 par skor. Så om man behöver någon annan typ av skor så får man leta efter dom i garderoben. Men när jag bodde hemma hos mamma och pappa, wow, vilken röra. Men då var vi ändå 6 personen i hushållet. Haha, det normala var där "Är det någon som har sätt min vänstra sko?"

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
bamse6311
2014-06-25 15:25
#7

Angående strumpor så tycker jag nog att det värsta problemet är det där när man tvättar.

Man får ju aldrig ut lika många strumpor som man stoppade in i maskinen *skrattar*.

Angående hörlurar så kör jag med mina in-ear, dom hänger ju ihop så att säga, haha.

Bästa hälsningar,
Bertil

[mommo 12]
2014-06-26 13:32
#8

Det första man gör när man har köpt dom är att tappa bort dom

Razzora
2014-06-26 13:51
#9

Ja risken är alltför stor för det mommo12

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: