Annons:
Etikettmjukvara
Läst 1537 ggr
Razzora
6/26/14, 3:37 PM

Android L

Android L, som den fortfarande kallas för, har många nya design ändringar. Nu finns det mer djup i gränssnittet, det som de menar är att det nu kommer att vara mer skuggning så att man enklare kan se om något ligger ovanpå något fönster.

De har även ett projekt (Project Volta) som ska förbättra batteritiden ganska rejält. De som har en Nexus 5 och är utvecklare kan installera från och med idag en förhandsversion av Android L.

Ni som inte utvecklar eller har en Nexus 5 kan kolla in på denna sidan (Developer Android) för att få reda på lite mer om Android L

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
Razzora
7/1/14, 4:24 PM
#1

Finns en liten video på youtube som listar de 5 bästa features på Android L:  https://www.youtube.com/watch?v=y9ue7TNpxS0

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Razzora
7/2/14, 4:36 PM
#2

Det sägs att Android L ökar batteritiden med 36%!!!
Riktigt coolt ju! 

http://www.swedroid.se/android-l-okar-batteritiden-med-36-enligt-test/

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
7/2/14, 7:08 PM
#3

projekt volta är helt klart en bra grej med android L 🙂! men av nyheterna från google I/0 (heter den va?) så var den gladaste ändå förbättringarna av chromecast tyckte jag, det är det jag kommer att ha mest kännbar nytta av direkt iaf

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
7/2/14, 9:12 PM
#4

Japp Google I/O heter den. Ja jag blev helt till mig när jag kollade på nyheterna om Chromecast. Sedan när de visade en bild på¨vilka telefoner som skulle stödja detta så såg jag en väldigt kort liten lista och LG G2:an var med på den. YEAY!!

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
7/3/14, 2:32 AM
#5

Väntar fortfarande på KitKat men Asus har ju lovat att det är nära nu.

(Dom skrev alltså "nära" när jag frågade dem men personligen så tycker jag nog att det borde heta "närma" *skrattar*.

Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: