Annons:
Etikettövrigt
Läst 1996 ggr
bamse6311
6/27/14, 1:44 AM

Test LG G3

Annons:
kissidor
7/15/14, 7:55 AM
#1

och här kom nu swedroids som vanligt mycket detaljerade recension: http://www.swedroid.se/recensioner/telefoner/vi-testar-lg-g3/

liiite ljummen känns den väl? jämfört med g2 iaf. men frågan är om varianten med 3GB RAM uppför sig precis likadant, synd att det inte var den de hade fått att testa. och underligt! varför skickar inte tillverkarna det bästa de har som recensionsexemplar, nån som fattar det 🤔?

enligt swedroid då iaf så är alltså m8:an fortfarande årets hittills bästa android-telefon - vem skulle ha trott det i början av året när ryktena började florera 😃?!?

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
7/15/14, 7:17 PM
#2

Som kissidor skriver så anser Swedroid att M8:a är årets hittills bästa lur.

Har inte hållit en sådan i handen tills för några dagar sedan.
Satt då på loftgången och pratade med min granne Susanne när en annan granne kom förbi.
Han höll en lur i handen och naturligtvis 😃kunde jag inte låta bli att fråga honom vilken det var.

Jo, det var en M:8 som jag fick sitta och testa runt lite men och blev störtförälskad 😂

Nåväl, nu får ju inte G3:an dåligt betyg heller här i testet utan hamnar samman med M8 och Z2 som de tre bästa lurarna.

Dock så är ju G3:an betydligt dyrare nu vid släppet än G2:an var.
Tittar man på priset på 16 GB mellan M8 och G3 så ligger de väldigt närma varandra.

OM jag nu skulle haft de pengarna att slänga upp så hade det blivit en M8 men sedan så är jag ju sedan "gammalt" också lite HTC-nörd *skrattar*.

Som kissidor skriver så undrar man också lite varför de inte testat 3 GB RAM versionen.

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
7/16/14, 8:38 AM
#3

jag undrar egentligen inte varför swedroid inte har testat den - det vet jag. de har fått det de har fått från LG helt enkelt 🙂. det jag undrar är varför LG har skickat dem 2GB 🤔.

kul att du äntligen fått känna på en m8 Bertil 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
7/16/14, 2:31 PM
#4

#3 kissidor.<

Ja, man kan verkligen undra varför LG skickar dem en 2 GB lur när de har en 3 GB .

Jo, det var en väldigt väldigt trevlig bekantskap med M8:an.

Jag säger/sjunger precis som Tevje i Spelman på taket.
If I were a rich man, Ya ha deedle deedle, bubba bubba deedle deedle dum 😂

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
7/17/14, 12:14 AM
#6

Frågan är bara när 🤓🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Razzora
7/18/14, 3:46 PM
#7

haha, det kan man ju undra kissidor, men med tanke på alla rykterna som var innan G3:an släpptes så börjar man ju att fundera om det kommer att komma ut en G3 Prime eller vad de nu ska kalla den. Sambon börjar bli mer och mer sugen på att köpa sig en LG G3:a, men med tanke på priset verkligen inte är så förmånlig så börjar han luta mer och mer åt G2:an.. Ni kan ju gissa vems telefon han har suttit och lekt med ;)

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
7/18/14, 7:05 PM
#8

ja jag tror nog inte det är nån tvekan om att nu fortfarande så är g2 den klart mest prisvärda androidtelefonen 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
7/18/14, 7:10 PM
#9

Hehe, 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: