Annons:
Etikettoperativsystem
Läst 2045 ggr
[Sångfågeln752]
7/2/14, 8:19 PM

Mobil

Om ett par dagar blir jag ägare till en G3:a och det är kissidors fel 😉
❤️och längtar ihjäl mig🤪
Det är farligt att prata om nytillverkade modeller med en mobilnörd 😃

Annons:
kissidor
7/2/14, 9:35 PM
#1

förlåt 😊

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
7/3/14, 2:27 AM
#2

TS.

Lycka till med din nya lur och jag är övertygad om att du kommer att bli SuperNöjd med den.

Bästa hälsningar,
Bertil

[oroligkaninägare]
7/3/14, 9:46 AM
#3

Lycka till blir nyfiken :)

[Sångfågeln752]
7/5/14, 9:01 AM
#4

Ha ha kissidor, du behöver absolut inte be om ursäkt, det är bara kul med nya leksaker 😃😘

Tack Bertil

kissidor
7/5/14, 9:53 AM
#5

så, har du fått den än sångfågel 🙂? jag beställde en till dottern som ska få den i födelsedagspresent den 30/8. den har skickats men inte kommit fram än - det gör ju egentligen inget eftersom det är väldigt gott om tid, men man är ju nyfiken 🤓😃!

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Sångfågeln752]
7/6/14, 12:46 PM
#6

#5 Ja jag fickden i fredagsså har lekt hela helgen 😃
Är hel nöjd med den förutom att ljudet knastrar emellanåt.

Förstår att du är nyfiken, jag beställde ju den i onsdags så det gick jättefort, när beställde du den?
Ska du roota den till henne också? 😉

Annons:
kissidor
7/6/14, 4:33 PM
#7

hennes hade också kommit, det vara bara sms-aviseringen som inte hade funkat. så jag hämtade ut den igår men har inte hunnit öppna paketet än - känns dock bättre att det ligger här än på posten, vet man att man kan öppna det när som helst så kan man vänta  - annars skulle man bli galen 🙂.

synd med knastrigt ljud, har inte sett nåt om det i nån recension vad jag minns, har du sett om andra haft samma problem? det var ju flera som fick en z2 med dåligt ljud, och de fick ju doa dem har jag för mig.

det börjar kännas som att det inte är helt nödvändigt att roota längre, de är så djäkla bra ändå lurarna - och de har ju börjat sansa sig lite med bloaten de flesta tillverkarna också - samt att med 3GB RAM och 32GB lagringsutrymme så kan man ju faktiskt tillåta lite bloat också 😉 - så nej jag tänkte inte roota den i första hand.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[oroligkaninägare]
7/6/14, 10:08 PM
#8

Nyfiken hur ser mobilen ut ;) aldrig hört namnet nämligen ;)

Cessy
7/6/14, 11:09 PM
#9

Här finns 9 bilder på LG G3 o dess prestanda o klickar du på rescensioner, omdömmen så får du veta mer både vad branschen o användare tycker om den.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=2661802

kissidor
7/7/14, 11:06 AM
#10

rättelse - NU har jag sett andra också klaga på knastrande ljud, men tydligen har LG lovat att det kommer en mjukvarufix för det, så vi håller väl tummarna för det 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Sångfågeln752]
7/7/14, 1:07 PM
#11

#7, Håller med dig, känns som rena julafton när man väl packar upp den 😃 jag ska inte heller roota den här, tycker också det är bra som det är.

#10, Jag hade sett en del klagomål på just ljudet men om dom själva har lovat en fix för detta så är det bara att avvakta och hoppas det inte dröjer allt för lång tid.

Upp till toppen
Annons: