Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1151 ggr
Razzora
2014-07-11 00:11

OLED + LG = sant

När LG kom ut med sin LG G flex så blev i alla fall jag väldigt imponerad av hur lätt den telefonen var  och hur läcker den också var,  men tyvärr var den inget monstret  (hårdvaru mässigt)  så då fick dem vara  så att säga.  Men nu när jag satt och läste lite ikväll  så kommer LG ut med en ny OLED skärm på  18" som ska vara  rullbar! Det ser riktigt häftigt ut.  Men deras mål är att ha en 60" rullbar skärm!! 😮

Vad tycker ni om detta?  Är det något som ni gärna hade köpt? 

Läs mer: www.swedroid.se/lg-fortsatter-utveckla-flexibla-oled-skarmar

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2014-07-11 07:18
#1

för min mobiltelefon nöjer jag mig faktiskt med 18"-skärm, de behöver inte gå upp på 60" för min skull 😃. men skämt åsido, jag var också lite smått fascinerad av den här LG G flex och nörden i mig kände stort habegär när den kom. men då hade den som sagt inte den allra färskaste hårdvaran i övrigt men en prislapp som om den hade haft det och lite till, så det tog emot för mycket för mig också. nu är ju priset klart rimligare, men det var ändå ett par grejer med den telefonen som blev lite dealbreaker så den gick bort för mig med. den var väl lite mer av ett experiment kanske

men jag tänkte dock att "nästa kanske…" och nu känner man sig ju klart än mer förhoppningsfull om att de kommer att satsa ordentligt på detta - inte minst för mig som oled-älskare så vädrar jag ju nu fler sådana skärmar i framtiden 😍

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-07-11 19:17
#2

Ja man ju hoppas att de fortsätter att utveckla oled skärmar för den mobila marknaden också. Visserligen kommer ju LG G Flex 2 ut nästa år om man ska tro på ryktena. Men om man har en 18" rullbar skärm som en extra skärm så hade jag varit mer än nöjd :)

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
2014-07-12 22:15
#3

Visserligen så gillar jag stora skärmar på smartphones men 18 tum verkar för min personliga del vara litta litta väl otympligt 😂😂😂

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
2014-07-12 23:25
#4

haha Bertil, jag tror att det   är tv-monitorer eller möjlligen data skärmar. Ja en 18" mobil hade sett roligt ut😂

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: