Annons:
Etikettrykten
Läst 1812 ggr
Razzora
2014-07-12 19:18

Rykten: LG G3 Prime

Nu verkar det som om en ny LG G3 som kallas för LG G3 Prime. Det enda som rykterna säger kommer att bli förändrad är att det kommer att bli i så fall en Snapdragon 805 och att LTE cat.6 på Primen istället. Nu vet jag inte riktigt om jag tror på detta ryktet. Men vad tror ni om detta? Läs mer: http://www.swedroid.se/lg-g3-prime-med-snapdragon-805-redan-pa-gang/

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2014-07-13 09:41
#1

börjar bli jobbigt det här, det bara forsar ju ut flaggskepp och vi som tycker det är roligt att ha den bästa tänkbara användarupplevelsen i något så viktigt som vår ständige följeslagare smartphonen hinner ju nu bara känna att vi säkert har det i någon månad - helt galet ju! 

och att det nästan känns som att tillverkarna börjar hålla tillbaka lite i sina ordinarie flaggskeppsmodeller bara för att ha lite godis kvar att slänga in i en prime-modell - godis som helt enkelt BORDE ha varit med i originalflaggskeppet. 

några kommer säkert att dras med i den galna cirkusen och köpa det allra nyaste hela tiden, själv kan jag känna ett litet sug att göra det men det vore bara för tokigt - så då blir det nästan så att jag istället lutar åt att jag ledsnar på alltihopa och drar en påse över huvudet så fort det ryktas om en ännu nyare ännu värre flaggskeppstelefon.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: