Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1342 ggr
Razzora
2014-07-12 21:37

ASUS ZenFone 4

De som är intresserade av Asus budget telefoner kommer att få en trevlig överaskning. Nu får ASUS ZenFone -serien äntligen Sverige premiär. Telefonerna som finns i serien är på 4", 5" och 6". Telefonerna kommer dock bara att säljas via operatören Tre i alla fall nu i början. 

Läs mer: ASUS bugetlurar

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
bamse6311
2014-07-12 22:04
#1

Förstår egentligen inte eller så förstår jag varför ASUS ger sig in i/på lågprismarknaden.

Dom har ju högpresterande lurar i PadFone serien.

Förstår den här satsningen därför att i det här prissegmentet finns enorma volymer att hämta.

Lågprislurar här i landet brukar ofta förknippas med telefoner för barn men ser man rent globalt så skriker utvecklingsländerna efter lurar i den här prisklassen där det som sagt finns enorma volymer att hämta.

Jag känner en hel del människor i olika länder i Afrika där det inte finns några "fasta telenät", dom har liksom hoppat över det ledet och det som är tillgängligt för de människorna som bor i dessa länder är mobiltelefoner/ smartphones.

Nu gäller det här ju inte enbart människor i Afrikanska länder men också många länder i Asien för att inte tala om en hel del länder i Sydamerika samt också en del länder i östra Europa med flera.

Förstår därmed ASUS satsning.

Naturligtvis vilket vi redan vet så finns även ett utrymme för sådana här budgetlurar även i Sverige samt västvärlden i övrigt.

Det sämsta med ASUS är väl att de har varit jäkligt dåliga på att uppdatera Android-versionerna  vilket undertecknad har fått erfara.  

Bästa hälsningar,
Bertil

bamse6311
2014-07-14 07:22
#2

Här ett första intryck av luren från mobil.se

http://www.mobil.se/nyheter/f-rsta-intrycket-asus-zenfone-4

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
2014-07-14 08:45
#3

wow, den verkar grymt prisvärd 🙂! hoppas den kommer till fler operatörer också!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-07-14 21:22
#4

Jag tycker att det är riktigt bra att även budgettelefonerna har börjat att komma upp sig. Nu tycker jag att det är värt att hålla lite extra koll på dom med.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
2014-07-15 19:30
#5

Ja, man måste verkligen säga att de billiga Androiderna har kommit långt det senaste året vilket ju är väldigt positivt.

Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: