Annons:
Etikettmjukvara
Läst 1707 ggr
anki1
2014-07-16 19:03

galaxy3 mini som stänger av sig ofta

Hej Jag hittade den här siten idag. Det är så att  jag har köpt en galaxy3 mini (ny) häromveckan. Den stänger av sig titt som tätt och startar om. Jag får slå min pin kod.  jag har varit på I Fokus sen 2006. Det känns lite jobbigt.  jag undrar ifall nån vet vad jag ska göra. Är det fel på mobilen eller. Jag vet inte om jag lagt det härunder rätt rubrik. Ni får gärna ändra om det blev fel.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Annons:
kissidor
2014-07-17 00:11
#1

Ja sådär ska den förstås inte bete sig, den får du lämna in - eller helst byta in mot en ny om de går med på det.

Värd på Mobiltelefoner och Android

anki1
2014-07-17 08:08
#2

OK, men det är en äldre modell (utgående). Och jag vet inte om de har någon kvar.  Det var lite priset, och storleken som styrde. Denna telefon har jag tittat på mycket. Och jag är glad åt att jag fick tag i en som jag verkligen ville ha. Och inte nån som försäljaren ville jag skulle köpa. Den fanns inte på alla ställen.  jag går tillbaka till affären och frågar. Alla uppdateringar är gjorda.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

kissidor
2014-07-17 08:53
#3

du kan iofs testa med att göra en fabriksåterställning först, det är vad de kommer att göra först på serviceverkstad iaf. det kan ibland lösa såna här problem - vet inte varför jag inte tänkte på det igår, jag skrev från sängen precis innan jag somnade så jag var väl inte helt alert 😃. 

tänk bara på att du har säkerhetskopierat så mycket som går innan, bilder till datorn och inställningar, sms etc genom att du använder säkerhetskopieringsfunktionen under samsung-kontot. på verkstaden kommer de inte att säkerhetskopiera nånting, de bara blåser telefonen, så säkerhetskopiera oavsett om du tänker göra en fabriksåterställning själv eller inte innan du lämnar in den.

Värd på Mobiltelefoner och Android

anki1
2014-07-17 10:40
#4

Sonen föreslog det. De flesta bilderna finns redan i datorn. Jag för över allt eftersom. men det är ju annat man inte vill förlora  Ska prova det.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Upp till toppen
Annons: