Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1884 ggr
dundeer
7/27/14, 1:10 PM

Samsung galaxy s5, Najs eller bajs?

Jag går i tankarna att köpa en ny telefon, Är inne på en Galaxy s5a å tänkte höra era åsikter om den? 
Kan de vara ett bra köp? 
Tragglar med en S2a nu :)

Annons:
flisan708
7/27/14, 3:42 PM
#1

Jag har en Samsung S5. Tycker den är jättebra. Blir mycket bra bilder. Lättanvänd, bra finesser mm. Så jag säger den är najs.

kissidor
7/27/14, 3:59 PM
#2

tror ju knappast det är nån risk att du blir missnöjd om du går från en s2 till en s5 🙂, det är ju en ganska rejäl uppgradering. liksom iofs vilket som helst av årets flaggskepp skulle vara. så du kan isf gå på antingen att köra vidare på samsung om du känner dig hemma med deras gränssnitt och trivs med det och gärna fortsätter så - eller om det är något du varit mindre nöjd med så gör en lista på vad som är viktigast för dig i telefonen så får vi se om nån annan skulle passa bättre. men såväl s5 som htc:s m8, sonys z2 och lg:s g3 är såpass bra att det är nog mest en smaksak vilken man väljer.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
7/27/14, 6:32 PM
#3

Med tanke på att det är ett rejält uppsving från att gå till S2:an till S5:an så kan det nog inte bli något annat än bättre. Men säger lite som kissidor att om du är nöjd med samsung olika gränssnitt och program så kan du ju fortsätta med det. Men om du ändå vill ha en topp telefon så kan du titta lite på de andra tillverkarna. Bara för att se om det är något du gillar mer än S5:an. Men det är bara en smaksak om vilken telefon man i slutändan väljer eftersom mycket utav mjukvaran är densamma. Alla telefoner har nackdelar och fördelar.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: