Design

LG G3 i nya färger

2014-07-29 19:07 #0 av: Razzora

LG G3:an har sålt ganska bra och nu i augusti kommer G3:an även ut i 2 färger till. En i rosa och en i lila.
Frågan är om det är den "nya" G3:an med Snapdragon 805 eller om det är den nuvarande G3:an som kommer med de nya färgerna.
Vilken färg hade ni föredragit att köpa?
Läs mer: http://www.swedroid.se/lg-g3-slapps-tva-nya-farger-augusti/

Anmäl
2014-07-29 20:08 #1 av: kissidor

båda ser smarriga ut Kär, men till syvende och sist hade jag säkert köpt en mörkgrå i alla fall - det brukar liksom alltid sluta så, vad det än gäller Förlägen

Värd på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2014-07-29 20:31 #2 av: Razzora

Hehe, ungefär som jag. Jag har också en tendens att välja lite mer mörka färger. Men jag verkar ha ändrat mig lite med G2:an då min är vit. Så för min del så hade det nog blivit en lila :)

Anmäl
2014-07-29 23:20 #3 av: Cessy

Åh vilka färger. Ja jag är ju inte färgblyg o ja är de båda lika snygga som de verkar så hade jag nog trots allt tagit den lilaOskyldigSkrattar

Anmäl
2014-07-29 23:24 #4 av: Razzora

Jag hoppas också att de är lika snygga så som de ser ut att vara. Men jag ska nog till en butik när jag vet att de har dom hemma.

Anmäl
2014-07-29 23:33 #5 av: Cessy

Mm det vore kul o se de där färgerna IRL faktiskt, för de ser så läckra ut. Så jag ska nog också se om jag kan se dem någonstans sedan.Skrattar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.