Annons:
Etikettmjukvara
Läst 3451 ggr
Razzora
2014-07-29 21:07

HTC One M8 uppdatering

Nu ska även HTC One M8 få en uppdatering till Android 4.4.3. Bluetooth, mobildata, wifi, energisparläge, kameran osv har uppdaterats. Så det verkar som om mycket har tvekats på denna uppdateringen. Ni som har HTC One M8 har ni fått uppdateringen ännu? Om om ni har fått den är det något ni har lagt märke till är bättre/sämre? Läs mer: http://www.swedroid.se/htc-one-m8-uppdateras-till-android-4-4-3/

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2014-07-29 21:29
#1

Jag gick in och kollade idag när jag sett på Swedroid att den fanns och jodå den låg och väntade så jag drog ner den i eftermiddags. Har ju inte hunnit märka nån skillnad på den korta tiden, men nåt jag gillade var att virtuella knapparna flyttar på sig i webbläsaren nu också, fast bara i inbyggda. Way to go HTC iaf som är alerta med uppdateringar 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-07-29 21:31
#2

Så kul att du har märkt av något posivit med den senaste uppdateringen. Ja man kunde ju hoppas att alla kunde vara lika snabba med uppdateringarna ibland.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Cessy
2014-07-29 23:15
#3

Hm …. är alltid lite skeptisk till uppdateringar. Vill gärna höra om du tycker att den är ok efter några dagar också kissidor. Jag har liksom ingen förmåga att rätta till ev. felaktigheter, så jag fegar helt enkelt lite☺️

Razzora
2014-07-29 23:22
#4

#3 Jag när själv också ganska feg när det gäller uppdateringar, speciellt när det gäller telefonen. vänta gärna flera månader innan jag känner mig helt säker på att jag ska uppdatera. Men plattan däremot uppdaterar jag gärna med en gång.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Cessy
2014-07-29 23:31
#5

Ja datorn där kör ju HP sina ev. uppdateringar o Norton sina o tyvärr kör ju windows också sina o de är jag eg. mest negativ till eller så är det kanske mest så att det är win8 jag inte gillar.  😮

Men telefonen har jag ju noll hjälp med så där är jag helt körd om den där uppdateringen ställer till det, så jag fegar i alla fall lite, medans jag hoppas på datorn att HP rättar till det windows ev. ställer till, för det brukar de göra😇o ja plattan låter jag också uppdateras när Itunes påstår att det ska göras.

kissidor
2014-07-30 09:30
#6

visst kan det komma mindre bra saker med en uppdatering, men är det nån jag litar på i det här fallet så är det htc, eftersom den ursprungliga programvaran var så oerhört stabil och väloptimerad - det verkar som att de vet vad de håller på med på deras mjukvaruavdelning helt enkelt 🙂. pepparpeppar…

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Cessy
2014-07-30 11:08
#7

Hm … jo o det är ju den där oerhörda smidigheten i M8:an (att den är lika välfungerande o behaglig  att handskas med som en spinnande katt😉) som gör att jag är så attans rädd att förlora denna otroligt trevliga upplevelsen. Fast om jag litar blint på HP då det gäller min dator, så får jag väl lita blint på htc då det gäller min mobil😇😃

kissidor
2014-07-30 11:17
#8

såg nån som sa att knock-on och de övriga väckningsgesterna var förbättrade, kollade och jodå det stämde att den väcks även i liggande läge nu (förut var man ju tvungen att ta upp den för att det skulle funka). det är bra, nu kan man kika lite mer diskret på den på möten och så tex 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Cessy
2014-07-30 12:04
#9

Åh det är ju kanon, för ja jag har varit lite irriterad för att det inte fungerat o tänkt ja men då kan jag lika gärna trycka på on/off somm vanligt. Nu kan jag ju dessutom hitta allt jag hade i chrome igen. Har inte haft chrome sedan den 24 juli då win8.1 givetvis körde en uppdatering o givetvis ställde den förbånkade silverlighten då till det så att jag inte kunde använda chrome *gaah* Visste dock inte att det var detta som var problemet utan väntade på att HP skulle köra sin fredagsuppdatering o trodde de skulle åtgärda vad det nu var som hade hänt, men efter fredagsuppdateringen fungerade det ff. inte.😕

Så jag har suttit med IE o är tvungen att leta upp allt på nytt o har inte riktigt orkat med att göra detta o logga in på nytt. Dessutom slår ju IE:s eländiga "säkerhet" till så man jämnt o ständigt måste logga in på nytt o jag gnisslade tänder rejält. Så tänkte jag idag, men då får jag väl testa o se om en systemåterställning löser problemet, för något har ju hänt som gör att chrome inte kan logga in o då får jag plötsligt syn på att det är win8.1 som kört "kritisk uppdatering" (silverlight)😡 o tänkte - jaha det är som vanligt då - att de ställer till oreda med sina förbånkade tysta uppdateringar.😭

Så jag körde återställning o tack o lov - chrome is back😃o därmed alla mina favoriter😍 Så nu kan jag komma runt igen på nätet som jag vill utan behöva använda den eländiga Bing-tjänsten. Är så googlefierad, så jag hittar ju inte vad jag vill med annat sökverktyg☺️ Så sedan i e.m. (ska strax iväg) ska jag gå in på htc o leta upp uppdateringen till M8:an o köra den då, för att knock-on fungerar liggande vore ett framsteg väl värt att uppdatera för😉😃

Cessy
2014-07-30 15:27
#10

Ja se där - nu fungera knock-on. Kanon! Tackelitack Kissidor för puffen, så jag blev färdig att hämta hem uppdateringen! 👍😃

kissidor
2014-07-30 17:52
#11

kul att det blev av och att du fick ett par irritationsmoment lösta i och med det cessy 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-07-30 18:47
#12

Alltid lika roligt att höra att saker och ting blir bättre i en uppdatering!

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: