Annons:
Etiketthårdvara
Läst 952 ggr
Razzora
8/5/14, 7:09 PM

LG G3 Stylus?

För någon månad sedan så släppte LG ut sitt nya flaggskepp G3, några veckor efter det så kom de ut med ytterligare en G3, som de antingen kallar för S eller Beat. Nu verkar det som de kommer ut med ytterligare en till som de ska kalla G3 Stylus. Frågan är om det bara är pennan man kan köpa till eller om det är en helt ny telefon. Kanske är det den Prime modellen som det har gått så mycket rykten om. Vad tror ni? Läs mer: http://www.swedroid.se/lg-g3-stylus-ny-version-av-flaggskeppet-med-pekpenna/

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
8/5/14, 8:46 PM
#1

intressant, kanske blir note-serien för första gången utmanad på riktigt 🙂. personligen tycker jag nog det vore rätt meningslöst även om pennan funkade med vanliga g3 och gick att köpa till - hur länge skulle man ha kvar den liksom om det inte finns en dedikerad ursparing att stoppa den i 😓?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
8/5/14, 9:57 PM
#2

Jag håller med dig fullständigt kissidor! Jag är en sådan som tappar bort allt om det inte finns en dedikerad plats att ha den på. Så man kan ju bara hoppas att det verkligen är en ny modell.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
8/6/14, 2:01 AM
#3

Ja, penna har man ju haft till ett par lurar tidigare.
Både min Ericsson G700 samt min P1i hade pennor.

Visst var det kul i början att sitta och "leka" med pennan då detta var ganska nytt men jag personligen tröttnade ganska snabbt på det.

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
8/6/14, 9:12 AM
#4

ja jag har nog bara utnyttjat en bråkdel av vad pennan förmår i mina note-enheter (note 2, note 3 och note 12.2), ofta glömmer man helt enkelt bort att man har den, och ska man utnyttja den till fullo så får man ju lägga en stund på att lära sig allt om den.  men vi får ju se vad lg lagt in för tricks i sin penna 🙂

.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
8/7/14, 5:11 PM
#5

Jag har bara haft penna till Sony P1i och till min surfplatta HTC Flyer. Men båda fungerade så där. Men det jag har velat göra är att kunna rita med pennan. Men Flyern blev det konstiga extra streck som jag inte alls ville ha. Men jag vet också att Noten är riktigt bra på detta (eller så skaffar mig sig en ritplatta ;) ) Men det hade varit trevlig med en mobil som du kan rita på.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: