Annons:
Etiketthårdvara
Läst 991 ggr
Lurvas11
2014-08-07 17:44

iPhone 5s och Galaxy s3

Just nu har jag en galaxy s3, men funderar på att byta till en iPhone 5s. Har aldrig ägt en iphone tidigare och därför undrar jag vad största skillnaderna kommer bli? Och ni som har 5s är ni nöjda med den?🙂

Hälsningar Lurvas11Glad

Annons:
kissidor
2014-08-07 19:01
#1

den allra största skillnaden när du byter till en såpass mycket nyare telefon kommer utan tvekan att vara just det 🙂. dvs den nya kommer eftersom den är så mycket nyare att vara påtagligt bättre på i stort sett alla sätt du kan tänka dig. snabbare, smartare, bättre kamera, finare skärm - allt. skillnaderna mellan Android och ios är bara petitesser i jämförelse för de allra flesta. dessutom blir de os:en alltmer lika varandra för varje år som går, då de snor de bästa bitarna rätt friskt av varann.

har man varit en "avancerad" Androidanvändare som pillat och ändrat på allting retar man sig säkert på de möjligheter som saknas i ios, men som sagt för de allra flesta som bara använt sin telefon "out of the box" saknar man inget och det kan inte vara nån större inlärningströskel. och vissa saker är dessutom rent objektivt mer användarvänliga i ios, som tex säkerhetskopiering vid återställning eller byte av enhet.

en någorlunda stor skillnad att tänka på är att iPhonen får du vara mer rädd om, en s3:a kunde man ju kasta och dänga med hur man ville nästan. och så blir det förstås en mycket mindre skärm - vilket jag personligen skulle tycka var väldigt jobbigt men det antar jag att du redan funderat på och accepterar.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: