Annons:
Etikettrykten
Läst 2319 ggr
Razzora
8/11/14, 7:02 PM

Rykte: HTC nya Desire modell?

Nu verkar det som om HTC ska utnyttja den nya Android L till max då det verkar som om deras nya Desire modell kommer i 64-bitar. Men det verkar inte vara som om den första modellen med 64-bitars kommer att komma till deras flaggskepp utan till en utav sina budgetmobiler med kodnamn A11.

Frågan är nu hur dyr en sådan modell skulle bli och varför HTC väljer att köra 64-bitar i en budgettelefon och inte i flaggskeppen. Inte mig emot alls, men det känns lite konstigt.

Läs mer: http://www.swedroid.se/en-av-htcs-forsta-64-bitarstelefoner-sags-vara-ny-desire/

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
8/11/14, 7:50 PM
#1

det pratades ju för ett antal månader sen om det, att den första 64-bitars processorn i en android skulle bli i en budgetprocessor. det vore väldigt intressant att veta varför har jag tyckt ända sen jag läste det 🤔! konstigt nog har jag inte ens sett de nördigaste spekulera om orsaken 🤓, så antingen är den självklar för alla andra eller så är vi i gott sällskap när vi inte fattar det 😃!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
8/11/14, 7:57 PM
#2

Jo jag har lite svårt att förstå orsaken till att de ska släppa 64-bitars processorn just till en budget android. Men det är kanske som du säger kissidor att alla andra kanske förstår det utom vi 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
8/11/14, 8:08 PM
#3

hmmm, jaså det tror du 🤓? jaja, nån gång ska vara den första 😉😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
8/11/14, 8:50 PM
#4

Haha, ja någon gång ska man väl ändå vara helt aningslös när det gäller teknik 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: