Annons:
Etikettrykten
Läst 2363 ggr
Razzora
2014-08-11 19:46

Rykten: Samsung Galaxy Note 4

Inför IFA mässan så börjar mer och mer rykten om hur och vilka mobiler/phablets och plattor kommer att visas. 

Samsungs Galaxy Note 4 är en utav dom det har florerat en massa rykten om. Det verkar ändå som om den kommer att presenteras den 3 september. Nu har även bilder som ska föreställa Note 4 kommit ut. Det man ser är att den är ändå ganska lik Note 3:an.

Vad tycker ni om denna phablet?

Läs mer: http://www.swedroid.se/forsta-bilderna-pa-samsung-galaxy-note-4/

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2014-08-11 19:53
#1

jag blir inte klok på hur baksidan ser ut, men den är iaf inte värre än s5:ans 🤮. men note 4 kommer jag definitivt att följa med stort intresse, har 3:an som jobbtelefon nu och 2:an innan dess - supernöjd med bägge, tveklöst samsung mest lyckade serie 👍!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-08-11 20:00
#2

Haha, ja bakstycket ser ju lite hmm "udda" ut om man säger som då. Ser ut som grus nästan 😉

Jag har bara hört gott om Note serien, så det ska bli riktigt intressant att följa Note 4:an och möjligen Note Edge.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Razzora
2014-08-17 02:45
#3

Senaste rykten, Note 4 verkar får 4 GB ram istället för 3 GB som det har sagts tidigare: http://www.swedroid.se/samsung-galaxy-note-4-far-4gb-ram-enligt-natbutik/

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-08-17 09:32
#4

ja  det är inte omöjligt, note-serien har ju brukat gå före med både RAM-mängd och processor. lite konstigt blir det ju dock i år om  det stämmer när s5 kör med bara 2GB 🤔. lite orolig blir man ju också - hur mycket bloat tänker de klämma in i denna om de anser att det räckte med 2GB till s5 men att note 4 behöver 4GB? eller har de helt enkelt bestämt sig för att modellens iterationsnummer och RAM-mängd alltid ska stämma med varann 🤪? det slog mig nu att det har stämt hittills 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-08-17 21:05
#5

Ja man kan ju undra med tanke på att alla mobiltillverkare har en tendens att lägga in så mycket bloatware som det bara är möjligt. 

Jag har faktiskt inte tänkt på att iterationsnumret stämmer överrens med RAM-mängden! Coolt ju om de håller det 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: