Annons:
Etikettrykten
Läst 2800 ggr
Razzora
8/14/14, 2:21 AM

Rykten: Nexus 6?

Det florerar ganska många rykten om ifall det kommer ut en ny telefon i nexus serien. Enligt ryktet så ska ska en ny Nexus telefon komma ut i höst. Det som gör detta ryktet speciellt är att telefonen ska vara Motorola tillverkad, det vill säga egentligen Google tillverkad då de köpte upp Motorolas mobilavdelning i augusti 2011. Mobilen ska då gå på kodnamnet Shamu.

Enligt rykterna ska specifikationerna vara följande:
Skärm: 5,2" (2560 x 1440 pixlar)
Chip: Qualcomm Snapdragon 805
RAM: 3 GB
Kameror: 13 MP (bakre kameran), 2,1 MP (främre kameran)

Nu önskar jag verkligen att de sätter i ett vettig batteri och att den inte kommer att kosta skjortan av en. Men om ryktet verkligen stämmer så kommer den nog inte att gå av för hackor.

Läs mer: http://www.swedroid.se/motorola-nexus-6-ser-ut-att-fa-snapdragon-805/

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
8/14/14, 8:17 PM
#1

denna är ju egentligen då en lenovo, men då det ligger lång planering och utveckling bakom en ny telefon så tror jag säkert att googles tänk genomsyrar den både inifrån och utifrån sas 🙂. fy sjutton alltså, denna kan det komma att bli väldigt svårt att att hålla tassarna ifrån 🤓😓! vi får väl hoppas på att det i likhet med alla föregående nexusar är nåt större "fel" på den av dealbreakerklass - jag har varit dödssjuk på nexus vartenda år men ändå har jag inte haft en sen galaxy nexus.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
8/14/14, 8:45 PM
#2

Antagligen så har nog Google mer eller mindre satt olika begränsningar och sådant för att de ska kunna göra telefonen. Men vi får väl se när den kommer ut,

Jag känner också att jag kommer ha extremt svårt att hålla mig borta från denna då jag alltid har varit på väg och köpa en utav mobilerna från Nexus serien men aldrig riktigt känt att allt är så att säga riktigt "rätt" utan att något saknas för mig. Men jag får tillägga att jag har aldrig haft en Nexus mobil, men vill säääää gärna ha en :)

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: