Annons:
Etikettrykten
Läst 2276 ggr
Razzora
8/14/14, 2:30 AM

Rykten: Sony Xperia Z3 Compact

Nu verkar det som om Amerikanska FCC fått en version av Sony Xperia Z3 Compact för gransking.

Enligt deras uppgifter så är specifikationen följande:
Skärm: 4,57"
Storlek: 127 mm (höjd) x 65 mm (bredd)

Mobilens storlek verkar vara densamma som dess föregångare Z1 Compact, däremot så verkar skärmytan vara mycket större än Z1 Compact, Z3 Compact ska skärmytan vara 69,85%.

Nu är det bara att hoppas att de kommer att göra Z3 Comapct lika bra som  Z1 Compact.

Läs mer: http://www.swedroid.se/fcc-dokument-visar-att-sony-xperia-z3-compact-far-46-tumsskarm/

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
8/14/14, 8:10 PM
#1

kanon om det stämmer att inte totalmåtten blivit större 👍! jag har riktat in mig på att sälja in den där hos sambon nämligen 😉. jag är nästan hemma med den saken med z1 compact, men vi får väl se om denna hinner komma ut innan han får tummen ur och byter upp sig från sin xperia v 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
8/14/14, 8:47 PM
#2

Haha, då får man hoppas på att Z3 Compact verkligen kommer ut innan din sambo behöver byta ut sin mobil. Om det som ryktas och så nu inför IFA mässan stämmer, så är risken ganska stor att Sony Xperia Z3 ch Z3 Compact kommer att visas upp då.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
8/14/14, 9:06 PM
#3

tja fast det vore väl ingen större katastrof med en z1 compact heller 🙂. han skulle vara söt med en rosa 😈

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
8/15/14, 3:58 AM
#4

Haha,  kan se det framför mig ;)

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: