Annons:
Etikettapplikationer-appar
Läst 32760 ggr
ebben0923
8/18/14, 6:13 PM

Ta bort kik kontot!

Hej! Jag har bestämt mig för att avaktivera mitt kik konto! Men det går inte!!! Har gått in på kiks hemsida å skrivit in mailadress! Det står att jag har avaktivera,Men sedan när en kompis söker på mig så är jag fortarande kvar!! Vrf är det så? Å sedan har en kompis skrivit meddelande till mig så jag fått en mail med en länk där man ska avaktivera! Men det funkar inte heller! Snälla hur ska jag göra!!

Hälsningar: Mig,Nelly,Pelle,Mimmi och Kajsa! HjärtaGlad

Annons:
ebben0923
8/18/14, 7:04 PM
#1

Snälla hjälp!

Hälsningar: Mig,Nelly,Pelle,Mimmi och Kajsa! HjärtaGlad

kissidor
8/18/14, 9:14 PM
#2

det är inte möjligen så att de skickar en verifieringslänk på mail som du måste klicka på för att slutföra avregistreringen?

Värd på Mobiltelefoner och Android

ebben0923
8/18/14, 9:44 PM
#3

Hm..Jag vet inte

Hälsningar: Mig,Nelly,Pelle,Mimmi och Kajsa! HjärtaGlad

ebben0923
8/18/14, 9:45 PM
#4

Vad är en verifieringslänk?

Hälsningar: Mig,Nelly,Pelle,Mimmi och Kajsa! HjärtaGlad

Razzora
8/18/14, 10:59 PM
#5

Enlligt kik själva så ska man gå igenom dessa steg för att avregistrera ett konto: 1. Go to Settings > Your Account > Reset Kik Messenger. 2. Delete the app from your phone. 3. Ask a friend with Kik to send you a message (to the Kik account you're logged out of). Så det meddenadet du fick av att du hade ett meddelande på kik är det sista steget. Längst ner i mailet så ska det finnas ett avregistrerings länk.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
8/19/14, 11:36 AM
#6

en verifieringslänk är när man får ett mail eller ett mess med en länk man ska klicka på för att bevisa att det är man själv som reggat eller avreggat sig, innan dess slutförs det inte. dvs som razzora beskriver här ovanför 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Upp till toppen
Annons: