Annons:
Etikettövrigt
Läst 1112 ggr
bamse6311
8/19/14, 11:06 AM

Slimmad lur

Sharp släpper sin slimmade lur Aquos Crystal.

Visserligen kommer den inte till Sverige men den ser ju jäkligt snygg och läcker ut 😃

http://www.swedroid.se/sharp-aquos-crystal-x-kan-kamma-hem-priset-tunnast-kanter-kring-skarmen/

Bästa hälsningar,
Bertil

Annons:
kissidor
8/19/14, 11:38 AM
#1

snygg på bild - men attans vad kantig den är, jag skulle nästan vara rädd att skära mig om jag hade den i fickan 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
8/19/14, 11:50 AM
#2

#1 kissidor

Jo, den är ju otroligt kantig 😂

Bästa hälsningar,
Bertil

Cessy
8/20/14, 3:24 AM
#3

Åh vad snygg den ser ut på bild, men jag skulle gärna vilja se den i verkligheten innan jag vet om den är för stor o för kantig eller om den är lika läcker IRL som den ser ut att vara.😃

bamse6311
8/20/14, 2:52 PM
#4

#3 Cessy

Ja, det skulle varit kul att se den irl och hålla den i handen men nu kommer den ju inte till Sverige så det lär man väl inte få göra.

Jag personligen är ju lite svag för design vad det än gäller men det är väl en gammal yrkesskada 😃

Bästa hälsningar,
Bertil

Cessy
8/20/14, 4:47 PM
#5

Ja synd att den inte kommer till Sverige. Jag hade definitivt gått och tittat på den för att se hur den ser ut IRL. Inte för jag har några som helst planer på att byta ut min M8:a, men för att även jag är väldigt svag för riktigt snygg design o gärna vill se sådant i verkligheten. :-D

Razzora
8/21/14, 8:18 PM
#6

Designen är riktigt snygg, men jag vet med mig att jag kommer då inte att kunna använda en sådan telefon då den skär in i händerna på mig. Till och med Sony Xperia Z, Z1 och Z2 gör det…

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
Cessy
8/21/14, 8:39 PM
#7

Tja en sak som du gillar Razzzora gör ju denna - Den utnyttjar verkligen hela skärmen. Inte en massa döyta där inte. Synd dock att man inte kan få se den i verkligheten.

Razzora
8/21/14, 9:25 PM
#8

Ja verkligen, jag tycker verkligen om när de utnyttjar så stor yta som det är möjligt för skärmen, Annars känns det lite meningslös så att säga. Jag hade mer än gärna velat se den. Men men sådan tur har man väl ändå inte..

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: