Annons:
Etikettoperatörer
Läst 3428 ggr
Stortroll
9/4/14, 9:13 PM

samsung?

Vilken är bäst? Samsung galaxy pocket eller samsung galaxy Xcover

Titta gärna in här ---> Min blogg

Annons:
Stortroll
9/4/14, 9:18 PM
#1

Kan någon ändra så det står samsung i rubriken?

Titta gärna in här ---> Min blogg

kissidor
9/4/14, 9:21 PM
#2

menar du pocket plus eller pocket neo, och menar du xcover 2?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Stortroll
9/4/14, 9:24 PM
#3

Ingen aning faktist. Vet bara det jag skrev.

Titta gärna in här ---> Min blogg

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Stortroll
9/4/14, 9:24 PM
#6

Bild

Titta gärna in här ---> Min blogg

Annons:
Stortroll
9/4/14, 9:25 PM
#7

Bilden bråkar

Titta gärna in här ---> Min blogg

kissidor
9/4/14, 9:25 PM
#8

under förutsättning att du menar xcover 2 och inte den ursprungliga galaxy xcover så piskar den iaf båda pocketarna rätt hårt på alla sätt. deras enda plus är väl egentligen just som namnet antyder, att de är lätta att få ner i fickan 🙂. men frågan är om man blir så mycket gladare av att ha dem där 🤔, jämfört med en liten smidig knapptelefon.

Värd på Mobiltelefoner och Android

kissidor
9/4/14, 9:26 PM
#9

jag ändrade rubriken, och jag tar bort de tomma inläggen också. funderar du på att köpa en av dem? här är iaf en jämförelse mellan alla tre på prisjakt: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=1981577,1627682,1627639

Värd på Mobiltelefoner och Android

Stortroll
9/4/14, 9:30 PM
#10

Har pocket men kan välja på Xcover också. (vad var det för knapptelefon du menade)

Titta gärna in här ---> Min blogg

Stortroll
9/4/14, 9:36 PM
#11

Jag har nu pocket plus oxh det är nog en orginal Xcover

Titta gärna in här ---> Min blogg

kissidor
9/4/14, 9:50 PM
#12

jaså du hade en, jag trodde du funderade på att köpa en 🙂. nå men då ska jag inte sabla ner din telefon, det var bara det att det är ju så liten skärm och den har ganska klen hårdvara så jag tänkte att det går väl inte så superbra att surfa på den ändå. men tycker du den är ok så ska jag inte säga nåt mer om det för det är ju huvudsaken 😉. 

men eftersom du frågar om hur de är i jämförelse så tror jag nog din pocket plus är lite bättre än den ursprungliga xcovern, om man inte värderar att xcovern är stöt och damm och vattentålig då förstås. men den har med dagens mått extremt lite internminne, det måste vara svårt att klara sig med så lite (den kom 2011, då var det vanligare med så lite), och så har den en så gammal androidversion, 2.3. då är 4.0 i din pocket plus klart bättre iaf. i övrigt är de ganska lika i processorkraft och RAM

Värd på Mobiltelefoner och Android

Stortroll
9/4/14, 9:57 PM
#13

Min mormor hade Xcover som jobbmobil men har bytt. Då fick de mobilerna så jag kan få den gratis. Är inne med pocket nu.

Titta gärna in här ---> Min blogg

Annons:
kissidor
9/4/14, 10:06 PM
#14

ja dåså, behåll pocket plusen då tycker jag. men kolla så det inte är xcover 2 din mormor har fått ta hem, för isf borde du kanske ta chansen att byta upp dig 🙂. fast du kan ju så klart ta den ändå och ha som reserv, och kanske använda om du ska ut på några äventyrligheter där det kan vara bra med en stöt- och vattentålig telefon - och som har lite bättre batteritid också tror jag.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Stortroll
9/4/14, 10:25 PM
#15

Tack för hjälpen

Titta gärna in här ---> Min blogg

flisan708
9/5/14, 9:31 AM
#16

Har xcover på jobbet, funkar inte bra alls. Hade även föregångaren och den var lika dålig.

kissidor
9/5/14, 10:07 AM
#17

nej xcover-serien är inte gjord för prestanda, och det har den heller inte behövt vara eftersom den i sitt segment av rejält tåliga och robusta telefoner bara konkurrerat med andra telefoner som också haft väldigt klen hårdvara men till ett högre pris. men nu har väl du en galaxy s5 som privattelefon om jag inte minns fel flisan, och att jämföra en xcover med den är ju inte alls detsamma som att jämföra den med en pocket plus🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

flisan708
9/5/14, 10:03 PM
#18

#17 Du har så rätt att jag har en S5 privat. Jämför inte för på jobbet är de inköpta just för att tåla lite mer. Men de krånglar ganska mycket. De är till för att ringas på och bli nådd där. Men även det är problem och det har inget att göra med abonnemanget som arbetsgivaren har. Tror att man egentligen borde satsa på en enkel telefon med minimala funktioner istället för avancerade. Nu kom vi utanför ämnet.

Upp till toppen
Annons: