Annons:
Etikettövrigt
Läst 1658 ggr
Arrowhead
9/16/14, 5:44 PM

Nokia lumia 1020

Jag håller på att leta tillfällig mobil då min håller på att ge upp och kan inte byta förrän nästa sommar.
Det absolut viktigaste för mig är kameran och ett enkelt sätt att lyssna musik.
Har kollat runt en del o fastnade lite för lumian då den har 41 megapixel kamera (😍) men finns det nån bra app för att ladda ner musik till den?
Vill inte behöva hålla på via datan och gillar inte spotify, på min nuvarande androidtelefon så har jag två olika appar där man kan ladda ner all möjlig musik. Finns det även till windowstelefoner?
Och överlag, är den mobilen nåt att ha? De flesta sidor jag kollat på verkar gilla den men alltid kul att höra från fler 🙂

Annons:
kissidor
9/16/14, 7:16 PM
#1

ja visst är det en bra telefon 🙂! snabb och med en kamera utan dess like i mobilvärlden. men just det här med appar måste man kolla innan man går över til windows. det bästa är väl om du kollar runt lite själv i deras app store:  http://www.windowsphone.com/sv-se/store

Värd på Mobiltelefoner och Android

Fillixa
9/16/14, 7:17 PM
#2

Svart 1020 finns fortfarande i webblager för 1990 kr på Elgiganten vilket är ungefär halva priset!

Länk: Nokia 1020 Elgiganten

Jag använder MixRadio och Spotify så jag brukar inte ladda ned musik.

Arrowhead
9/17/14, 12:05 PM
#3

#1 Jag visste inte att man kunde kolla så,men tack för länken! :)
#2 Jo,det var lite där jag fick iden ^^

LillPom
9/21/14, 11:07 AM
#4

Jag köpte faktiskt en Nokia lumia 1020 just från Elgiganten :) Jag ser inget problem med windows phone begränsningar just nu… det kommer komma så mycket mer :) Det är fortfarande ett ungt system som när android startade :)  Man kan lätt också säga till såna som har en app för android att skapa en app för windows phone om man visar att intresset finns :) Många gånger glömmer dem bara bort att windows phone finns för att det är så nytt :)

Men kameran är underbar så här långt! Och jag som ville ha något att kunna fotografera med när inte system kameran är med osv :) Sen att man kan ta kort i RAW är UNDERBART! :D

Arrowhead
9/21/14, 4:28 PM
#5

#4 Köpte faktiskt också telefonen för någon dag sen, det är lite jobbigt att behöva lära sig på nytt men börjar förstå den nu och jag är nöjd än så länge!  Inte hunnit prova kameran så mycket än dock ^^

Razzora
9/22/14, 11:26 AM
#6

Jag har faktiskt tänkt i tankarna att min nästa telefon kanske blir en WP. Däremot så är jag inte så rädd för att jag ska sakna appar, man kommer ju åt det flesta via webbläsaren 😉

Men det är kul att höra att ni är nöjda med telefonerna. Det är ju bara en vana att man kör på ett annat operativsystem än vad man är van vid.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: