Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1743 ggr
[Jens]
9/27/14, 5:40 PM

Bändtest-videon kan vara falsk !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Killen som med sina egna händer böjer sönder iPhone 6 plus kan vara falsk. Det menar många efter att ha granskat videon.

När killen böjer telefonen så visar klockan på iPhonen att den är 2:26 men sedan när han börjar summera händelsen om vad som har hänt med telefonen så visar den 1:58 och att man samtidigt ser telefonen vara helt okej med en liten skada nära volymknappen.

Fler hävdar nu att denna video är en komplott för att smutskasta Apple.

http://www.businessinsider.com/bendgate-truthers-claim-to-have-found-the-real-story-behind-the-flexible-iphone-6-2014-9

Annons:
Fillixa
9/27/14, 9:53 PM
#1

Oavsett om videon är äkta eller inte, så anser jag att Apple håller på att tappa sitt fotfäste,  -trots jättebra försäljning!

Det måste ju trots allt komma med lite mer innovationer och prestanda till det dyra priset!

Mycket är fortfarande bättre på min Nokia Windows Phone från 2012👍!

[Jens]
9/27/14, 11:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Intressant att du tycker Nokia är bra men du är inte ensam! Enligt statistiken så har i alla fall en procent tycke för Windows mobile i Sverige.

Fillixa
10/1/14, 7:48 PM
#3

Och?

Visar siffrorna hur  bra WP är?

Det är inte alls konstigt att WP ligger efter!

Jag fick verkligen stå på mig för att få köpa en ny Nokia på Telia, de tyckte att jag skulle nedgradera till en iPhone eller androidmobil iställetGäspar!

(Människan är ett flockdjur, få vågar gå sin egen väg! De flesta vill tillhöra flocken!)

Ingen annonsering förutom Elgiganten som  förstått hur bra WP ärTummen upp!

Nya Windows 10 plattformen kommer till hela Windows familjenTummen upp!

Både W8.1 och WP8.1 hoppar direkt över till W10 2015 och då kommer det att bli ännu bättreTummen upp!

Razzora
10/1/14, 11:27 PM
#4

Jag var inne på Media Markt med min sambo och han frågade en utav försäljarna om de kunde rekommendera en WP telefon (han hade redan frågat mig och jag rekommenderade det starkt) men försäljaren sa promt "NEJ! Definitivt inte!" Jag bara stod där med öppen mun och fattade inte vad han sa…

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
10/9/14, 1:57 PM
#5

#4 Razzora

Troligen en försäljare som var "färgad" av vilket operativ hen själv använder.
Har ju själv jobbat inom handeln i många år och visst så är det så att många försäljare både i butik och ute på fältet blir "färgade" av de produkter som de själv har och gillar.

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
10/9/14, 6:59 PM
#6

Ja visst verkar det så Bertil. Men när han sa blankt Nej så blev jag förvånad, eftersom jag vet att telefonerna är det absolut inget fel på. Bara för att de har ett annat operativsystem behöver det ju inte betyda att telefonen är dålig.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
bamse6311
10/10/14, 9:11 AM
#7

#6 Razzora

Ett litet snack med hens chef skulle säkert göra susen nästa gång hen får en sådan fråga.

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
10/10/14, 4:28 PM
#8

Jag har funderat på det faktiskt Bertil. 
För alla har ju sin smak. Det är ungefär som om någon skulle kranka ner på Linux tex som inte är lika stort som Windows eller Mac OS bara för att alla inte använder det. Bara jag som irriterar mig på sådana som inte vill se fördelar med alla operativsystem.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: