Annons:
Etikettdesign
Läst 3045 ggr
Cessy
2014-10-06 11:44

HTC One M8 - T3 Phone of the Year

Fick precis ett stolt mail från htc där de glatt meddelade att de åter igen vunnit utmärkelsen för andra året i rad som  T3 Phone of the Year o denna gången för htc one M8:an

http://awards.t3.com/categories/phone-of-the-year

 samtidigt meddelar de ju också stolt😉 att de även vunnit mobile Choice concumer awards för både best design o Phone of the Year.😃

http://www.mobilechoiceuk.com/awards/award/winners/30982/mobile-choice-consumer-awards-htc-one-m8-wins-best-design.aspx#.VDJiw_l_uh4

http://www.mobilechoiceuk.com/awards/award/winners/30987/mobile-choice-consumer-awards-htc-one-m8-wins-phone-of-the-year.aspx#.VDJi1_l_uh4

o eftersom jag är så sjukt nöjd med min M8:a o samtidigt känner att många väljer bort denna fantastiska mobil utan att eg. veta så mycket om den. Utan de ser snarare förvånade ut när man försöker säga hur nöjd jag är med min, så blir jag ju jätteglad av att läsa att fler har upptäckt hur bra denna mobilen faktiskt är.👍❤️😃

Annons:
Razzora
2014-10-06 11:48
#1

Satt precis och läste igenom mailet när du postade detta inlägget Cessy. Snabb du är 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Cessy
2014-10-06 11:51
#2

Haha😃 beror kanske på att jag blev så glad av att läsa det då jag ju har en mobil som så många väljer bort utan eg. ha en aning om vad de väljer bort. Att htc är för okänt hos många o de tar inte ens mobilen under övervägande p.g.a. detta. 😮

Razzora
2014-10-06 11:56
#3

Ja det är faktiskt synd att många inte tror på HTC heller. Jag var ju med på HTC tåget för många år sedan. Nu är jag intresserad av ALLA mobiler och letar vilt och brett efter den mobil som är den vettigaste för mig. Många visste ju inte ens om LG G2 när den kom ut för över 1 år sedan. (Grattis till min lilla LG G2 som är 1 år och 3 dagar idag 😉) Så det känns som många bara tar de telefoner som det är mycket reklam om men glömmer bort att det finns mindre/större företag som också gör riktigt bra mobiltelefoner.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-10-06 12:01
#4

så sant, så sant… hur många är det inte som tror att man väljer mellan en iPhone och en samsung 😕? nu ska vi iofs inte hoppa på "spotta på samsung-tåget" heller - de gör fortfarande riktigt bra telefoner och deras note-serie kan ingen riktigt matcha - men det är som sagt tråkigt att så många är som förblindade för alternativen

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-10-06 12:09
#5

Visst är det så kissidor. Många tror att det är bara två telefoner man väljer mellan. Men det finns ju hundratals telefoner man kan välja bland. Dessutom så finns det många olika operativsystem också. 

Sedan tror jag att många vill bara ha det andra också har. Att man inte gärna vill sticka ut så att säga. Men det är bara som jag tror att det är.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Cessy
2014-10-06 12:10
#6

Jo så är det ju o hade LG G3 kommit lite snabbare än den gjorde så hade jag nog tagit den istället, men nu dröjde den ju. Jag hade ju en htc tidigare (Incredible S) o den var jag ju nöjd med meddetsamma, men den blev dock ganska seg efter de släppte uppdateringarna efter två år, men jag höll fast vid den i tre år, men då var den ju ett elände att surfa från. Så jag ville ju ha en ny o var väl eg. mest inne på Samsung, men så hittade jag ju hit o fick tipset om just LG G2 o började då överväga den också men så var ju LG G3 på ingång.

Sedan läste jag ju tester hit o dit o jämnförde prestanda o åkte o tittade på dem o då föll ju Xperian Z2 bort o eftersom Samsung 5:an inte fick någon vidare bra kritik o en äldre iPhone ville jag heller inte ha då jag inte ville ha så liten skärm (Vi har haft iPhone i familjen bland de första modellerna o var nöjda med den då) Men då jag tittade på dem o fick M8:an i handen så blev jag kär. Slog dock inte till p.g.a. priset utan åkte hem o sökte lite mera o fortsatte o jämnföra. 

Var dock klar över att jag eg. ville ha HTC One M8:an men den var ju en tusenlapp dyrare än jag eg. hade råd med o då ryckte min skyddsängel in (= min underbara mams❤️) o stack till mig pengarna som en påskpresent. O faktum är att jag har absolut inte haft svårt att visa tacksamhet till henne för detta, för varje gång hon är i närheten så säger jag alltid till henne hur sjukt nöjd jag är med min M8:a. Något så bra har jag aldrig ägt.😃

Annons:
bamse6311
2014-10-09 13:28
#7

Som jag alltid hävdat här på sajten "HTC rules" 🤓

Visst är det väl så att många köper en lur som vänner och bekanta har och rekommenderar.
Angående Samsung så är det ju också så att det är dom som lägger ojämförligt mest marknadsföringspengar på sina lurar och därmed syns mest.

Bästa hälsningar,
Bertil

bamse6311
2014-10-09 15:25
#8

M8:an (Eye) får ny kamera.

Man kan misstänka att HTC kommer att skrota det där med sina UltraPixlar vilket jag personligen tycker är det ENDA negativa med M7 och M8.

http://www.swedroid.se/htc-one-m8-eye-dyker-upp-pa-foretagets-kinesiska-hemsida/

Återstår bara att se när den dyker upp i Europa och Sverige.

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
2014-10-09 16:34
#9

ja man var ju lite paff att de inte hade lyssnat på kunderna nu till de släppte vanliga m8:an. personligen lider jag inte alls av kameran, men vill de sälja till så många som möjligt måste de nog tänka om där för det är många som sagt att de skulle valt den om det inte vore för kameran.

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
2014-10-09 17:05
#10

#9 kissidor

Jo många idag har ju mobilkameran som sin primära för att inte säga enda kamera.
Problemet med deras 4 Mp kamera är om man vill göra något med bilderna, beskära osv, då blir filerna för små.

Detsamma om man vill skriva ut bilderna i lite större format än 10x15.

Tror nog att de lyssnat på kritiken om kameran och kanske kanske HTC kan bli lika "stora" som de var i början.

Dock så är ju konkurrensen betydligt större idag med både fler tillverkare och en uppsjö av modeller.

Hur som helst så tror jag att HTC måste fortsätta tillverka riktigt bra premiumlurar och kanske sätta standarden för en riktigt bra premiumlurar precis som de gjorde i början. 

Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: