Annons:
Etikettrykten
Läst 2397 ggr
Razzora
2014-10-08 21:39

Rykten: Ny iPad?

Nu verkar det som den 16 oktober är en dag att skriva upp i almanackan. Det verkar så enligt aftonbladet i alla fall.

Det verkar som om en ny iPad ska visas upp denna dagen. Inga specifikationer finns med i detta rykte. 

Vad tror ni? Är detta ryktet sant? 

Läs mer: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19666297.ab

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2014-10-09 06:11
#1

jo men 16 oktober har jag hört länge och från fler håll, så det ska nog stämma trots att Aftonbladet skriver det :D. men vilken mysko kryptisk text i den där inbjudan, vad sjutton kan de mena med det?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-10-09 12:11
#2

Det var just det kryptiska messet som gjorde mig lite fundersam till det hela. Även om jag också har hört från en massa håll att det ska visas upp den 16 oktober. Nexusen dyker väl upp runt det datumet också om jag inte minns fel?

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-10-09 12:13
#3

jo nånstans i de faggorna lär vi ju få se nexus 9 också, så jag är gaaaanska otålig just nu 🤓! några hade ju mot bättre vetande hoppats att få se nexusen på htc´s lilla evenemang igår, men så blev det självklart inte.

Värd på Mobiltelefoner och Android

kissidor
2014-10-09 12:18
#4

hade frågat inne på iPad iFokus om de kunde ana vad det gällde, fick nyss svar där och han trodde det rörde sig om macarna. en mac mini tex var det väldigt länge sen det kom en ny sa han. och det verkar ju rimligt, men jag är lite irriterad över att de lurade mig att börja hoppas på nåt verkligt intressant i surfplatteväg - hänsynslöst 🤓! 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: