Övrigt

Sluttande skärm

2014-10-17 14:50 #0 av: bamse6311

Samsungs nischade och unika smartphone Galaxy Note Edge kommer till Sverige i december. Note Edge presenterades under IFA i Berlin och har något så ovanligt som en sluttande skärm som glider ner över enhetens högra sida.

Skulle denna lur inte kunna vara något för till exempel kissidor och Razzora Skämtar

http://www.swedroid.se/samsung-galaxy-note-edge-kommer-till-sverige-kostar-7700kr/

Bästa hälsningar,
Bertil

Anmäl
2014-10-17 15:39 #1 av: kissidor

meh... varför just vi Oskyldig?!

men pinsamt nog har du självfallet helt rätt bertil, det är klart som sjutton att jag vill ha den där NördSkrattar

Värd på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2014-10-17 16:18 #2 av: bamse6311

Hihihi kissidor Skrattar

Har ju förstått att du gillar Note-lurarna *ler*.
Btw så tycker jag själv att den verkar väldigt intressant.

Bästa hälsningar,
Bertil

Anmäl
2014-10-17 16:31 #3 av: kissidor

jomen visst gillar jag notelurarna, det är ju de som är samsungs verkliga flaggskepp Glad. men sen gillar jag ju den här för att nörden i mig inte kan motstå något så udda Skrattar

Värd på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2014-10-20 12:56 #4 av: Razzora

Men vad säger du Bertil? Skämtar Vi två? Näää Skämtar

Jag är ju så klart intresserad, men även om jag som nörd knappt kan stå emot den så säger nog tyvärr ekonomen i mig att jag nog ska låta bli Skrattar

Anmäl
2014-10-20 15:24 #5 av: bamse6311

#4 Razzora

Samma här, är också klart intresserad av den men plånboken innehåller inte rätt valörer på pengarnaSkrattar

Bästa hälsningar,
Bertil

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.