Annons:
Etiketttipstråd-för-rabatter
Läst 4287 ggr
kissidor
10/21/14, 3:49 PM

galet pris på lg g3 på elgiganten.se ikväll

alltså jag vet inte om det här verkligen kan stämma ens 🤔, men det är ju definitivt värt att kolla för den som funderar på en lg g3 iaf 😃.

det kom alltså ett mail från elgiganten att de har happy hours på nätet ikväll den 21/10 kl 20-03, och då ska bland annat det här priset gälla: 2990:- för den guldfärgade lg g3 32 GB 🤦‍♂️! se här:  http://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefoner/LGD85532GBGO/lg-g3-smartphone-32-gb-guld

priset justeras automatiskt när varan läggs i varukorgen står det - mellan 20 och 03 ikväll då alltså 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Razzora
10/21/14, 3:53 PM
#1

Wow! Sambon ska ha den!!

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
10/21/14, 4:30 PM
#2

tänkte faktiskt på din sambo razzora… 😉. nu hade vi ju visserligen bestämt du och jag att han skulle ha en nexus 6😃, men om pengarna öht spelar nån roll så är det ju synd att missa ett sånt här tillfälle 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
10/21/14, 5:06 PM
#3

Ja visst hade vi redan bestämt du och jag att han skulle ha en Nexus 6:a, men detta tillfället är för bra för att missa så att säga. Dessutom är han mer för LG än något annat för tillfället. 

Vad har du och säga om LG G3:an kissidor? Även om det är din dotter som har den så har du väl ändå "lekt" lite med den då och då?

Hur är den egentliga batteritiden?

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
10/21/14, 5:53 PM
#4

ah det är svårt att säga razzora, hon använder den ju så sjukt mycket så det går inte att jämföra med sig själv 🤔. det spelas och skypas och whatsappas och youtubas och spotifyas och donas ideligen (ja inte på lektionerna då visserligen, men de får iofs tydligen lyssna på musik från sina telefoner på bla matten om de koncentrerar sig lättare då). men hon säger att den har ungefär lika batteritid som den note 2 4g som hon hade innan - och det är ju föralldel absolut ingen dålig batteritid men ingen som idag är världsledande heller. och det stämmer väl ungefär med vad man läst om den.

tyvärr har jag inte direkt kommit åt att leka med den efter att jag installerade allting i den innan hon fick den - hon har satt en pin-kod på den så jag inte kommer in utan att hon låser upp den 😕!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
10/21/14, 5:58 PM
#5

Aha, men då vet jag på ett ungefär. Alltid bäst att kolla med någon som har den i närheten, även om din dotter mer eller mindre har stängt ute dig från hennes telefon 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Razzora
10/21/14, 8:11 PM
#6

Just nu 10 minuter efter att de öppnade Happy Hour så är det 25+ telefoner kvar!

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
10/21/14, 8:21 PM
#7

ja även om det stod att de hade mer än hundra från början och att det inte stod nåt om att priset endast gällde ett begränsat antal så nog skulle jag ha hängt på låset och hovrat med fingret på "köp" i samma sekund som klockan slog om ifall det hade varit aktuellt för mig 🙂. kollade nu också, 20 minuter efter att de öppnade, och nu är de slut.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
10/21/14, 8:24 PM
#8

Ja jag hängde på låset allt. 1 minut över hade jag lagt min beställning. Även om något blev fel efter att jag hade beställt, För istället för 1 telefon så blev det 2 st telefoner beställda.. Men men jag hoppas att de fixar det innan de skickar den och att de ger mig pengarna tillbaka. Men 20 minuter och deras lager var slut tyckte jag var ganska roligt faktiskt.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
10/21/14, 8:32 PM
#9

alltid jobbigt när hemsidor strular - speciellt på ett sådant vis att de drar dubbelt så mycket pengar som de ska 😕. men det löser sig säkert, har väldigt svårt att tänka mig att de skulle krångla🙂. förresten har man inte rentav ångerrätt när man köpt på nätet, ifall de nu skulle blåneka till att det var nåt fel med deras sida?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
10/21/14, 10:38 PM
#10

Jo jag tror det. Men eftersom de inte har svarat på facebook ännu (de hade något fel på deras hemsida som gör att de inte kan kontakta en på 48h)  och om de inte svarar innan kl 10 så kommer jag att kontakta deras kundtjänst och se till så att de fixar det problemet. (Även om jag nog egentligen också skulle vilja ha en G3:a)

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Razzora
10/22/14, 9:00 AM
#11

Har fått kontakt med dom på facebook, de kunde inget göra för orden var redan nerpackad och skulle skickas strax. Så nu är det bara för mig att antingen sälja den vidare eller helt enkelt lämna in den i butik.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
10/22/14, 10:58 AM
#12

men åååhhh 😡. det var ju lite smolk i glädjebägaren förstås 😕, annars skulle man väl inte ha klagat över en snabb leverans men naturligtvis ska det gå för snabbt när man behöver få nåt ändrat. har ni långt till närmaste fysiska elgigant?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
10/22/14, 11:06 AM
#13

Ja visst är det så, men som sambon sa. Om den ena skulle vara en doa, så kan man ju öppna upp den andra också 😉 utan att behöva ta sig till butik först 😛. Han ser då glädjen i allt 😉

Vi har runt 3 mil till den närmaste fysiska butiken så det är inte så farligt. Får bara att se till att man inte glömmer bort att ta med telefonen när man ska in till "stan" 🤪

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
10/22/14, 12:00 PM
#14

alltid bra med en positiv grundinställning -  så hans glas är alltid halvfullt då 😃?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
10/22/14, 12:50 PM
#15

Nja, inte alltid. Men oftast så gör han det. Det är nog mer jag som är pessimisten här 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
10/22/14, 3:38 PM
#16

Ett fantastiskt pris.

Där ser man, egentligen så skall man kolla iFokus varje dag för att vara up to date.
Nåväl, får väl börja med att notera mig på Elgigantens nyhetsbrev 😃

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
10/22/14, 3:51 PM
#17

tja bertil, du vet ju att jag hittar ett och annat guldkorn 😉

Värd på Mobiltelefoner och Android

Cessy
10/22/14, 4:41 PM
#18

Jo men Razzora för det fantastiska priset så kan du ju lätt sälja den x-tra mobilen för minst samma pris o antagligen en del mer än så, för det blir ju en bra deal för  oavsett vem som köper den.😃

Razzora
10/22/14, 10:00 PM
#19

Jo den tanken har jag också tänkt Cessy. Men vi får se, jag får hem telefonerna imorgon eftermiddag skulle jag tro. Men visst om jag säljer den för 3990 kr så är det ändå ett kap 😇

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Cessy
10/22/14, 10:53 PM
#20

Ja ett kap för både dig o köparen😉😃

Annons:
Razzora
10/22/14, 11:06 PM
#21

Hehe japp 😉
Men vi får väl se vad som händer. Sambon håller nästan på och spricker av lycka + att han inte kan bärga sig att kunna ha telefonen i handen. Telefonerna har nämligen skickats nu på kvällen så chansen är ganska stor att de är här imorgon.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Cessy
10/22/14, 11:33 PM
#22

Klart han gör, för att få en LG G3 till det priset - vilket kap!😃 o håller tummarna för att den andra mobilen också blir samma lyckokast, för det borde den verkligen bli.👍

bamse6311
10/23/14, 3:23 PM
#23

#17 kissidor

Visst vet jag att du hittar dina guldkorn och utan din hjälp så skulle ju inte jag haft min PadFone2, vilket jag är enormt tacksam för 👍.

Bästa hälsningar,
Bertil

Snurpan79
10/23/14, 4:53 PM
#24

Tror säkert han kommer bli nöjd med luren Razzora, jag är super nöjd med min G3 och vi vet ju allihop att jag är ganska kinkig vad gäller mobiler. 😉

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

kissidor
10/23/14, 7:14 PM
#25

visst vet vi det snurpan 😃 - så det blev till slut en g3 alltså 👍!

btw - jättekul att se dig här igen snurpan 🤗!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
10/23/14, 9:10 PM
#26

Så kul att se dig här igen Snurpan! ❤️

Sambon sitter här och mer eller mindre dräglar framför sin nya LG G3! 🤤
Och jag funderar starkt på om jag ska behålla den andra G3:an. Men sedan älskar jag min G2:a….

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Snurpan79
10/23/14, 9:26 PM
#27

Kul att vara här igen tjejer. 🙂

#25 Jo, det blev en G3:a tillslut efter mycket om och men. Vägde mellan Note 4 och G3 och tillslut var det prisskillnaden som blev den avgörande faktorn då jag inte tycker Note 4 är värd den höga prislappen och jag inte ville vänta längre. 

#26 Till det priset kan det kanske vara värt att behålla G3:an för den är kanon.

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Annons:
kissidor
10/23/14, 9:31 PM
#28

ja du razzora, när det nu blev som det blev kanske du skulle fundera på att sälja g2:an istället… 😉

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
10/23/14, 9:34 PM
#29

Jag har lite av besluts ångest just nu. Ska jag behålla den eller inte… Gaah, hade jag haft ett jobb så hade det inte varit någon tvekan. Nu är visserligen båda i guld färg, men inte mig emot för jag tycker att den är riktigt läcker som guld färg. 🤤

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Razzora
10/25/14, 12:18 AM
#30

Förresten kissidor och snurpan. Har någon av er märkt av problem med IR sensorn? Vi testade att lägga dit en egen fjärr men det verkar inte fungera så bra på G3:an men funkar alldeles utmärkt på G2:an.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
10/25/14, 9:10 AM
#31

kommer du ihåg att jag frågade dig om hur det var med det på g2:an razzora, för att jag tyckte ir-beamern var väldigt kinkig? jag fick hålla på som sjutton för att lägga till våra apparater, och den var väldigt grinig med riktningen. provade med annan app också men ingen skillnad

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
10/25/14, 3:17 PM
#32

Just det, det frågade du om ja. Jag märkte igår när jag höll på med båda telefonerna (G2:an och G3:an) att G3:an var ganska mycket kinkigare än G2:an var när det gällde IR sensorn. Fast sedan så har ju min käre sambo ingen tålamod. Efter vad han kallade 5 timmar (läs: 30 min) så hade han gett upp och skulle lämna tillbaka telefonen eftersom det bara var skit. 

Så jag tog över och det tog mig väl 30 min men mycket testande och ganska mycket mer tålamod (sambon svår minst 5 gånger per minut han höll på med IR sensorn) så fixade jag alla olika fjärrkontroller han ville ha,

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Cessy
10/26/14, 10:24 PM
#33

Har du bestämt dig för om du behåller G3:an Razzora?

Razzora
10/26/14, 11:37 PM
#34

Jag har bestämt mig för att lämna in G3:an faktiskt. Detta för att min G2:a fortfarande fungerar som en dröm och det jag känner mig inte helt bekväm i att lägga ut pengar på en ny telefon när det inte är något fel på den mobilen jag har för tillfället.
Så tyvärr åker den tillbaka. Men jag är helt övertygad  om att jag skulle ha varit super nöjd med G3:an också. 🤓

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
Cessy
10/26/14, 11:43 PM
#35

Klart att du hade varit det, men som du säger. Du har en mobil du är nöjd med o varför då uppenbart slösa bara för att tillfredsställa habegäret o eg. inte behovet. Förstår dock att det måste svidit lite ändå att ta det förnuftigaste beslutet.

Razzora
10/26/14, 11:50 PM
#36

Ja det sved faktiskt, men eftersom jag är arbetslös och har inte pengar i överflöd så har jag inte råd att göra av mig med pengar på något jag egentligen inte behöver (även om jag såååååå gärna vill ha den! Den är ju ursnygg i guldfärg 🤤)

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Cessy
10/26/14, 11:58 PM
#37

Tur att du då redan har en ursnygg guldfärgad o så får du väl kidnappa sambons ibland, men visst förstårjag att det svider.

bamse6311
10/27/14, 7:27 PM
#38

Precis ungefär som med mig.

Jag har min PadFone2 som jag trivs utomordentligt med och som  egentligen fyller alla de behov som jag har med en lur.

Dock så har jag fått för mig att jag vill ha en större skärm sådär runt 5.3 till 5.5 tum eller kanske till och med lite större upp mot 6 tum.

Dock så är det bara en idé som jag fått för mig 😃och alternativet kan ju vara att jag köper en platta vilket jag inte har.

Sedan så har man eller rättare sagt jag det där med storleken på plånboken och som pensionär så är den ganska tunn 😭.

Nåväl, får se hur jag gör nu under sena hösten eller vintern men vill ju ha!

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
10/27/14, 8:09 PM
#39

Cessy min LG G2:a är vit, det är de två LG G3:orna som var i guldfärg 😉

Ja det är väl typiskt att man inte har mer pengar så att man kan köpa allt man vill ha 😡

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Cessy
10/27/14, 8:41 PM
#40

Aha - jag rörde ihop det - sorry Razzora!
Ja man skulle vara gjord av pengar🤑😉😃

Razzora
10/27/14, 8:47 PM
#41

Jo jag misstänkte det Cessy. men G2:an hade nog också varit snygg i guldfärg 😉
Jadu det hade varit något att bara kunna plocka fram lite pengar då och då. Hmm, tänk om man verkligen kunde plantera ett pengaträd 🤤

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
Cessy
10/27/14, 8:52 PM
#42

Ja fast risken är väl uppenbart att det trädet alltid hade haft väldig gles grönska o sett lite malätet ut😇 men ja det hade varit helt fantastiskt att ha ett sådant träd.😃

Razzora
10/27/14, 8:58 PM
#43

Haha, ja risken hade varit alltför stor för det Cessy. Där hade det inte spelat någon roll om man hade gröna fingrar eller ej dock 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Cessy
10/27/14, 9:01 PM
#44

Nej de hade nog inte varit gröna på rätt sätt då😉 o det stackars trädet hade väl aldrig riktigt haft någon chans att växa o frodas precis 😮 Ja ja vad vore livet utan drömmar😇

Upp till toppen
Annons: