Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1370 ggr
Josse016
2014-11-24 19:25

Samsung galaxy note 4(!)

Hejhopp! Någon sköning som köpt note 4 här ? :D undrar om ni är nöjda med er lur och om ni stött på nå problem med telefonen. Är väldigt sugen och ska eventuellt köpa den imorgon men har inte hört något fel eller krångel mer än "the gap" så dela jätte gärna med er,vad tycker ni och rekommenderar ni den :)?

Annons:
Razzora
2014-11-27 06:48
#1

Jag har tyvärr bara kollat på den och lekt lite med en Note 4.
Men du kan alltid kolla in på prisjakt där många har skrivit väldigt bra omdömen om den. Så du lär inte bli besviken på den.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-11-27 10:57
#2

jag hoppar note 4, då jag har en note 3 som jobbtelefon och jobbtelefonerna byter jag inte oftare än vartannat år om de inte förolyckas på nåt sätt. men rent allmänt så är note-serien toppen, det är utan tvekan samsungs verkliga flaggskepp och de har verkligen ända sen note 2 (hade den också, tills dottern tiggde åt sig den) stuckit ut i sin samtid som riktiga prestandamonster. och då pratar jag ändå inte ens med tanke på pennan, om man faktiskt utnyttjar den till dess fulla potential så ökar ju värdet ännu mer.

visst, samsung har sin förhållandevis väldigt tungdrivna version av android, men note-serien har också hårdvaran som räcker för att kompensera för det.

och skärmarna sen… (suckar hänfört 😍)

har kort sagt jättesvårt att tänka mig att du inte skulle bli nöjd med den 🙂!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: