Annons:
Etiketttävlingar-undersökningar
Läst 2109 ggr
kissidor
12/2/14, 9:55 AM

Har du shoppat teknikprylar på inför julen-reorna?

Inför jul-reorna drog väl igång i och med black friday och cyber monday, och sen är det diverse julkalendererbjudanden och adventskampanjer ända fram till mellandagsreorna som väl säkert kommer att tjyvstarta precis innan jul. så nu är jag nyfiken, har ni handlat nåt? undersökningen gäller för hela december, och gäller alla former av "gadgets" - mobiltelefoner, surfplattor, laptopar, ljudanläggningar, tv-apparater -  you name it 🙂

och naturligtvis vill jag att ni berättar i kommentarerna vad ni köpte eller varför inte eller vad det nu kan vara

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
kissidor
12/2/14, 10:05 AM
#1

jag kunde faktiskt inte låta bli att köpa en nvidia shield tablet… 😊. jag tycker jag behöver ha även en mindre platta för vissa "resa med lätt packning"-situationer, men jag har aldrig riktigt lyckats trivas med min iPad mini. bla föredrar jag ju android och dessutom tycker jag 4:3 är fel bildformat för en så liten platta - men jag har väntat på en riktigt bra androidplatta. nvidia shield verkade ha vissa problem i början så jag avfärdade den först, men nu tycks de ha åtgärdat det genom mjukvaruuppdateringar. och så kör den ju redan lollipop. tror den kommer idag, är ganska förväntansfull… 🤤

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
12/3/14, 11:29 AM
#2

Det är väl inte det att jag HAR impuls köpt något jag SKA impulsköpa mig något. Snart 😉
Men kissidor då.. Nu vill jag höra många detaljer om Nvidia Shield Tablet. För jag har varit extremt sugen på en men inte haft tillgång till att gå och kolla och ännu mindre pengarna för den. Men jag inväntar hela rapporten från dig istället 😉🤓😂

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
12/3/14, 1:06 PM
#3

ja det är nog attans svårt att komma åt att kolla på den razzora, det är så få butiker som har den och alla de har inte fysiska butiker heller, och de som har det är ju inte rikstäckande på det sättet som typ elgiganten, siba, mediamarkt och netonnet. men den känns riktigt grym måste jag säga, drog mer eller mindre en lättnadens suck när jag hade känt på den ett tag - äntligen liksom 😃.

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
12/3/14, 7:18 PM
#4

Väntar på något som kan passa mig och mina behov och troligen så kommer det att bli något innan jul.

Bästa hälsningar,
bertil

kissidor
12/4/14, 9:41 AM
#5

vad är det framförallt du är ute efter bertil, tänkte jag kanske kunde hjälpa till att hålla ögonen öppna isf 😉? funderar du på ny telefon, eller börjar du kanske bli sugen på en surfplatta - eller är det nåt helt annat?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
12/4/14, 3:57 PM
#6

Tänkte precis säga samma sak. Är det något speciellt du söker efter Bertil?

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
[Jens]
12/6/14, 9:00 AM
#7

Jag behöver inget för tillfället. Nästa sak som jag tänker köpa är en uppgraderingskit till min iMac och det tänker jag göra till våren nästa år.

kissidor
12/6/14, 9:39 AM
#8

ja du har ju shoppat loss ganska nyligen jens, så jag kan förstå att du väntar lite 😉

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Jens]
12/6/14, 9:47 AM
#9

Japp 🙂

bamse6311
12/8/14, 1:48 AM
#10

#5 kissidor och #6 Razzora

Jo, en surfplatta är jag jäkligt sugen på!

En ny lur skulle jag också kunna tänka mig även om den jag har nu egentligen fyller de behov jag har men har ju blivit sugen på en lur på en bit över 5" skärm.

Å andra sidan så tillåter inte ekonomin att jag köper både och så därför är det en platta som ligger på högsta prio.

När jag köpte min nuvarande lur så var det ju från tips av kissidor och jag fick ju verkligen en superlur till ett helt fantastiskt pris.

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
12/8/14, 6:30 AM
#11

Så vilken storlek av platta är du mest intresserad av Bertil, och hur mycket kan du tänka dig att lägga på den 🙂?

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
12/17/14, 5:49 PM
#12

#11 kissidor

Jo, den bör vara 10" eller  större.
Prismässigt har jag inte funderat så mycket men den skall naturligtvis vara "prisvärd".

Bästa hälsningar,

Bertil

Upp till toppen
Annons: