Annons:
Etikettteknik
Läst 3398 ggr
flisan1955@hotmail.com
2014-12-21 17:04

Samsung galaxy ace4

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej.

När jag ska ringa så kommer det alltid upp ett hänglås som jag måste dubbelklicka på innan jag kan fortsätta samtalet och samma sak när jag ska lägga på.

Har varit i kontakt med support men dom visste inte vad det va och kunde inte hjälpa mig. någon som vet vad det är för fel och som kan hjälpa mig lösa detta?

Annons:
Aristarcos
2014-12-21 17:06
#1

Du kanske skulle redigera bilden och ta bort synligt telefon nummer ? För din vän vill kanske inte att hennes nummer ska vara synligt i ett forum ?

Aristarcos
2014-12-21 17:06
#2

Du har säkert någon aktiv inställningar på samtal misstänker jag :)

papa-bear
2014-12-21 17:15
#3

Saxat ur manualen som finns online: 

Alternativ under samtal

Under ett röstsamtal

Under ett röstsamtal låser enheten automatiskt skärmen för att förhindra oönskade tryckinmatningar. Dubbeltryck på hänglåset för att låsa upp skärmen.

flisan1955@hotmail.com
2014-12-21 17:56
#4

Jag har vart in och kollat på ALLA inställningar men hittar inget som kan va till hjälp..  och ja jag förstår att man ska dubbelklicka för att gå vidare men det är ju lite irriterande när den kommer upp varje gång man ska ringa eller lägga på..  :/ förslag på vad för Aktiv inställning det kan vara?

papa-bear
2014-12-21 22:47
#5

Jag länkar till manualen här, så kan du ladda ner den och kolla om du hittar något, jag gjorde det inte vid en politikergenomläsning. 🤪

kissidor
2014-12-22 06:59
#6

Jag tycker inte det verkar som att man kan ändra den inställningen, och jag förmodar att det är för att de anser att den behövs i den telefonen. Det är nog löst på ett annat sätt i en del andra telefoner, genom att telefonen kan känna av om det är örat eller avsiktliga tryck.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Razzora
2014-12-23 08:46
#7

Jag har kollat i många forum och även deras egna manual. Men det enda som nämns är att det finns inte hur man tar bort det tyvärr.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: