Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1647 ggr
[Jens]
2015-01-08 11:03

Asus Zenfone 2

Hejsan,
En vän till mig är Samsung-nörd ut i fingerspetsarna och undrar om Asus Zenfone 2. 5,5" är skitbra? batteritiden var bra men finns det bättre telefon för honom tro?

Annons:
kissidor
2015-01-08 13:14
#1

det är minst sagt svårt att veta precis hur bra den är än så länge eftersom den presenterades för bara några dagar sen och det enda som finns på den är hands on-tittar på exemplar med prerelease mjukvara dessutom 🙂. men det är ju helt klart en av de telefoner man har lite förväntningar på (4GB RAM liksom 🤤!). en annan sak som gör det lite svårare att förutsäga dess prestation är ju att den har en intel-processor - man vet inte riktigt var man har deras processorer jämfört med qualcomms som sitter i de flesta av de andra androidflaggskeppen. den andra telefonen som gjorde oss androidnördar lite knäsvaga på denna mässan (CES) som var nyss var ju LG G flex 2, om han inte tycker det där med böjningen är helt idiotiskt så kan det ju kanske falla honom i smaken att den har amoledskärm, eftersom han är bortskämd med det från sina samsungar. annars bör han då också hålla ut till MWC i mars då han kan räkna med att få se vad vårens flaggskepp från åtminstone samsung och HTC samt eventuellt sony (och  kanske LG) har att komma med🙂- samt att det är väl kanske först då som vi har någon riktigt säker information om huruvida de två nämnda telefonerna presterar lika bra i verkligheten som man tycker sig utläsa på papperet

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Jens]
2015-01-08 17:27
#2

Tack för infot Kissidor och jag ska meddela honom detta. Jag tror säkerligen han kan vänta ett tag till.

kissidor
2015-01-08 21:00
#3

Ja vänta måste man ju - men det är lika jobbigt varje gång 🤓😭😉

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Jens]
2015-01-09 06:06
#4

Hehe, för honom så är det inte svårt men jag är som du kissidor. Jag har skitsvårt för att vänta på saker.

Upp till toppen
Annons: