Annons:
Etikettövrigt
Läst 654 ggr
[Jens]
1/18/15, 7:50 AM

Samsung anlitar ny designchef

Samsung byter designchef och det är inte mindre än Lee Don-tae och det kan få många att undra vem fasiken det kan vara då. 🙂 Som bekant så är Jonatan Ive designchef på Apple men innan han blev det så grundade han och Lee Don-tae det hyllade brittiska företaget Tangerine. Det här blir utan tvekan jättespännande att se de kommande modellerna från Samsung. 👍

Annons:
kissidor
1/18/15, 8:27 AM
#1

håller med, s5 grät man nästan när man såg 😛.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Jens]
1/18/15, 9:16 AM
#2

Vad förväntar du dig kissidor? Jag läste om Samsung A7 och det är av metallisk skal. Är det något som du önskar dig? Nu tänker jag utseendemässigt och inte innehållet.

http://www.androidauthority.com/samsung-launches-galaxy-a7-579766/

kissidor
1/18/15, 9:46 AM
#3

stilrent och inte klumpigt och i material som inte ser skamfilade ut efter bara en kort tids användning vore trevligt. och inga plåster tack 🤮!

men jag gillade faktiskt s4:an riktigt mycket även till utseendet 🙂 - tills metallfärgen skavdes av från låtsasmetallisten efter bara några ynkans möten med asfalten 😮. och note-telefonerna tycker jag ser helt ok ut för att vara de åbäken de är.

plast är helt ok för mig egentligen, ett förståndigt material att göra telefoner av kan jag tycka. men det kan definitivt göras med eller utan stil. men eftersom jag sitter med en m8 är det klart att jag uppskattar lyxkänslan av dess metallskal, men det är inte som att jag aldrig kan gå tillbaka till en plasttelefon. men den äkta metallisten på alphan och note 4 var ju naturligtvis ett steg i rätt riktning för samsung jämfört med den bedrövliga låtsasmetallisten som skavs av på nolltid - hade de inte behållit den vedervärdiga plåsterbaksidan i alphan hade den varit riktigt skaplig tycker jag nog.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Jens]
1/18/15, 9:50 AM
#4

Själv så tycker jag att Samsung ska fortsätta med plast för det finns bra material i plast också så jag var glad att du sa att du gillade det.

Razzora
1/20/15, 6:04 PM
#5

Jag får hålla med att plast är helt ok, det gör ju att telefonen blir något lättare. Dessutom så finns det bra plast material som håller bra och är tunt. Men dom olika materialen är ganska dyra än så länge.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: