Annons:
Etiketttillbehör
Läst 1676 ggr
Surpan
2015-02-12 14:06

Hörlurar till Samsung?

Hej!

Efter ett par dagars slit så har nu teknikmagasinet ordnat så att de kan köpa tillbaka mina Jays Five som inte fungerade för mig alls. Jag söker nu med ljus och lykta efter ett par nya lurar!

Lurarna ska vara in-ear, fungera till samsung, sluta tätt och stänga ute så mycket ljud som möjligt och får gärna ha ett okej ljud också! 🙂

Tips?

/Surpan

Annons:
Razzora
2015-02-12 16:34
#1

Jag har också varit i det träsket många gånger. Har du testat biltemas in-ear lurar (har även mic) för om jag nu inte minns helt fel 59kr eller något sådant. Det är dom bättre lurarna jag har stött på, dessutom är sladden platt.

Riktigt bra ljud är det på dom också. finns i massa olika färger:

http://www.biltema.se/sv/Kontor---Teknik/TV-ljud-och-bild/Horlurar/Handsfree-In-ear-Stereo-23338/

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Surpan
2015-02-12 16:37
#2

#1 Skulle du säga att dom sluter helt tätt? Jag vill att de ska stänga ut mycket ljud nämligen. För det priset är det ju helt okej att ha som extralurar om inte annat!

/Surpan

Razzora
2015-02-12 18:11
#3

För min del tycker jag att de sluter minst lika tätt som de dyrare som jag har testat. Jag brukar använda dom när jag har migrän och sambon vill spela musik.  

Jag har dom mest som slit och släng lurar. Sover med dom och allt. Dessutom så är det som sagt mikrofon och volymkontroll på dom! Inte illa för 59 kr 😉

I värsta fall kan du ju alltid lämna tillbaka dom eller som du sa använda som som extra lurar.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

flisan708
2015-02-16 18:13
#4

Jag kan rekommendera Samsung HS3000. Super bra headset med bluetooth. Sluter tätt och fungerar jättebra. Haft i några år nu.

Upp till toppen
Annons: