Annons:
Etikettövrigt
Läst 1739 ggr
[Jens]
3/11/15, 5:26 PM

Varför är Apple Watch så dyr? *humor*

Man kan ju fråga sig varför Apple Watch är så jäkla dyr? Nu har det gjorts en video med collegehumor om klockan.

Annons:
[Jens]
3/11/15, 5:27 PM
#1

Jag hoppas denna video är okej att visa på mobiltelefoner? Annars får ni ta bort inlägget.

kissidor
3/11/15, 5:33 PM
#2

Varför skulle den inte vara det 🙂?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Jens]
3/11/15, 5:34 PM
#3

Det beror på hur man tolkar det. Det är ju inte en mobiltelefon men den är ju relaterad till en mobiltelefon. Det var så jag tänkte. =) Jag tycker det är helt okej men jag vet inte vad ni tycker.

kissidor
3/11/15, 6:58 PM
#4

aha, du tänkte så 🙂. men jag håller helt med, smartklockor är absolut mobilrelaterade.

men oavsett det så tycker jag att en sajt som inte tolererar OT blir väldigt tråkig 😉

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Jens]
3/11/15, 7:06 PM
#5

🙂 Men visst är det helt sjukt att en klocka ska kosta så mycket och samtidigt bara kunna köra i 18 timmar. Samtidigt så förstår jag inte hysterin att lägga ut den nu med tanke på läget med att allt kostar betydligt mer än normalt så att säga.

kissidor
3/11/15, 7:47 PM
#6

jag är absolut intresserad av konceptet smartklockor, men framförallt batteritiden måste bli bättre innan jag hakar på.

beträffande priset på edition-modellen (var det så den hette eller har jag blandat ihop det?) så är de väl kanske inte så fel ute i videon 😉.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
flisan708
3/21/15, 7:54 AM
#7

Testat Samsungs smartklocka och det var inget för mig då den slog av sig hela tiden. Kom åt knappen för av och påstängning hela tiden. Så det var inget för mig. Tror dock att det kan vara framtidens melodi som utveckling av mobiltelefonerna.

Upp till toppen
Annons: