Annons:
Etikettoperativsystem
Läst 3301 ggr
Bill&Bull
3/12/15, 9:28 AM

Seg mobil!

Efter en uppdatering på mobilen i själva systemet tror jag så är min telefon seg. Tar jätte lång tid att bara scrolla.. Allt har blivit sjukt långsamt! Varför blir de så? Vad kan man göra åt de? För som de känns nu är mobilen inte användbar så segt de är.

||My Love For Animals Is Immortal||

Annons:
kissidor
3/12/15, 11:59 AM
#1

vilket telefon har du och vilken uppdatering var det? känns inte så meningsfullt att skriva vare sig bu eller bä innan jag vet det 🙂- även om en fabriksåterställning rent generellt är klokt att göra i samband med en uppdatering.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Bill&Bull
3/12/15, 6:40 PM
#2

Galaxy s4. Hur vet man vilken uppdatering de va? Haha har noll koll :p

||My Love For Animals Is Immortal||

Bill&Bull
3/12/15, 6:43 PM
#3

Uppdatering av anroid va de nog. Version 5.0.1 Vet inte om de är de du menar men ;)

||My Love For Animals Is Immortal||

kissidor
3/12/15, 7:38 PM
#4

ja det var det jag menade 🙂. misstänkte det - en så stor uppdatering som till en helt ny androidversion måste man absolut räkna med att man kan få problem efter om man inte gör en fabriksåterställning. det är drygt att göra det och lägga tillbaks alla appar och inställningar som de var igen, men i ditt fall när vi nu vet att du fick problem så måste du tyvärr göra det.

se till att allt är synkat och säkerhetskopierat med både google-kontot och samsung-kontot. har du inte sen förut importerat dina kontakter till google-kontot så gör det först. se till att du har alla bilder och sånt säkerhetskopierade på datorn förstås. ligger de på sd-kort så ska ju inte det röras, men om man vill vara helt hundra säker så…

Värd på Mobiltelefoner och Android

Bill&Bull
3/13/15, 4:20 PM
#5

Okej då får jag göra de. Tack för hjälpen :)

||My Love For Animals Is Immortal||

Upp till toppen
Annons: