Annons:
Etikettövrigt
Läst 1172 ggr
[Jens]
2015-03-21 10:43

Samsung Galaxy S6 and S6 edge - Official Intro

Jag måste dock säga att Galaxy Edge är ju snygg! Skulle mycket väl kunna tänka mig att ha en sån som jobbtelefon ;)

Det finns dock en sak som gör att jag tvekar och det är Touch-ID. Ska avvakta och se hur det funkar på Edge och den nu har någon sådan funktion?

Annons:
kissidor
2015-03-21 11:22
#1

har du missat att de har bytt till en aktiv fingeravtrycksläsare i s6:orna jens 🙂? den lär ska funka alldeles utmärkt, även om jag tror mig ha läst nånstans att apples och huaweis är aningens snabbare. det är dock något helt annat än den misslyckade lösningen i s5.

men den är snygg, och med det som en stor bonus men framförallt med allt som de verkar ha ställt tillrätta på insidan också (inte bara på papperet utan de recensioner som hittills kommit bekräftar det) så ger jag samsung en ny chans. har förbokat en s6 edge 64GB - lär nog få vänta rätt ett bra tag efter officiellt releasedatum 10/4 dock, de hinner inte få fram edge-skärmarna tillräckligt snabbt för att möta efterfrågan.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Jens]
2015-03-21 11:26
#2

Jaha kissidor. Jag hade ingen aning om detta och det gör ju saken betydligt lättare men sedan funderar jag på varför jag ska ha en edge som jobbmobil? Jag ringer ju bara med den så det kan onödigt. Jag får fundera på detta för den kostar ju en slant.

kissidor
2015-03-21 14:14
#3

nej edgen är nog lite svår att motivera som jobbtelefon 😃. men när jag köper mig en själv för egna pengar så behöver jag ju lyckligtvis inte stå till svars för saken 😉

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: