Annons:
Etikettmjukvara
Läst 1619 ggr
[Lizzier_83]
2015-03-22 12:00

Synka kalendrar i android

Jag har en xperia z3 compact och sambon en xperia z ultra, jag använder digical kalender och sambon använder standardkalendern. Han är dock väldigt dålig på att komma ihåg saker eller att skriva in dem i kalendern. Jag är totalt oteknisk men finns det något enkelt sätt att synka våra kalendrar så att det jag skriver in i min även hamnar i hans, med påminnelser, larm och allt. Vi laddar gärna ner annan kalender om det finns någon bättre än de vi använder, när det gäller synk. En bonus skulle vara om den även funkade på iPad för då kan även sonen få påminnelserna, men det är inte lika viktigt.

Annons:
kissidor
2015-03-22 18:05
#1

Jag använder iaf Googles kalender och synkar mellan mina enheter,  och har ju även jobbets exchange-kalender i den samt att man kan ju synka andra konton än sitt eget i den. Vet dock inte om den finns för ipad då jag bara använder den i  mina telefoner och inte i surfplattorna (och har en katt i knät som inte vill att jag reser mig och går efter ipaden och kollar) - men Googles grejer brukar ju finnas för ios också. Men det finns säkert riktiga superkalendrar därute som slår denna, men som sagt den funkar för mig iaf 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: