Annons:
Etikettapplikationer-appar
Läst 1319 ggr
Lia
2015-04-24 20:35

T9

Någon som vet en bra, pålitlig och säker T9 att ladda ner till Xperia?

Annons:
kissidor
2015-04-26 07:37
#1

Tyvärr vet jag inte vilka tangentbord som stöder den gamla t9-inmatningen, men har du provat att söka i google play på t9? Jag fick upp ett par stycken när jag snabbkollade, men då jag inte vet något om dem vill jag inte rekommendera en eller annan utan det är bättre du kollar själv :)

Värd på Mobiltelefoner och Android

Lia
2015-04-26 10:28
#2

Ja men jag vart osäker när de sa att appen kan samla information om det man skriver. hur som helst löste det sig eftersom Sony la till t9 i den senaste uppdateringen :-D. Så nu är jag helnöjd med min Xperia z1 compact, bortsett från att den är lite för stor då ^^

kissidor
2015-04-26 10:43
#3

Den varningen får man upp som standard för ALLA tangentbord som är smarta, dvs som är kapabla att lära sig nya ord varefter man skriver - så det är inget att oroa sig över. Hehe, jaså du säger det, att den är lite för stor :). Såhär ser din telefon ut bredvid min :D (klicka på länken): http://androidenheter.se/storleksjamforelser/?sony-xperia-z1-compact&motorola-nexus-6

Värd på Mobiltelefoner och Android

Lia
2015-04-26 11:30
#4

#3 Haha oj! Ja mina små händer är vara vid Xperia mini så det är lite av en omställning. Men man lär sig nog ^^

kissidor
2015-04-26 12:23
#5

Jag har inga stora labbar heller, och min första smartphone var en x10 mini. Så visst vänjer man sig, men man får nog ta ett steg i taget :). När jag testade galaxy note 2 för ett par år sen blev jag tvungen att byta ut den mot en lite mindre, det funkade inte. Men denna är ju nu ännu lite större än note-lurarna och nu är jag redo för den :)

Värd på Mobiltelefoner och Android

Lia
2015-04-26 12:42
#6

#5 Jo så är det nog. Men så handlar det nog mycket också om vad man föredrar. Jag gillar små mobiler :-)

Annons:
kissidor
2015-04-26 19:15
#7

nja, det är inget jag kan hålla med om för egen räkning iaf :). handlade det om det så hade jag ju antingen aldrig haft en x10 mini eller aldrig haft den jag har nu :). men däremot så är väl olika individer är olika föränderliga i sina vanor - jag är hela tiden supernoga med hur jag vill ha det, och det är inget annat som duger. men VAD det är ändrar sig med tidens gång :D

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: