Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1586 ggr
[Sandi92]
5/4/15, 4:47 PM

Samsung Galaxy S5 eller Sony Xperia Z3?

Ska skaffa en ny mobil och det blir troligtvis en av dessa. Vilken är bäst enligt er?

Annons:
kissidor
5/4/15, 8:03 PM
#1

jag skulle välja sonyn mellan de två, mycket för att den är snabbare och har mycket bättre flyt men faktiskt också lite för utseendet. jag har inget alls emot den typiska samsungformen rent allmänt, men just s5 tycker jag inte var nåt vidare. jag tror även sonyn har betydligt bättre batteritid, dess lillebror z3 compact har i alla fall det. kamera och skärm är nog ganska likvärdiga och mer av en smaksak

Värd på Mobiltelefoner och Android

flisan708
5/5/15, 3:08 PM
#2

#0 Jag tycker lika som #1. Jag har haft en S5 och det var ett äventyr. Inte nöjd alls. Nu har jag en Sony Xperia x3 compact och det har hittills funkat perfekt.

[Sandi92]
5/9/15, 11:33 PM
#3

Det blev en Xperia. Är nöjd med den än så länge. :) (skriver detta inlägget på den)

kissidor
5/10/15, 11:19 AM
#4

kul, grattis 👍! se nu till att sätta på ett skärmskydd på den  bara, helst ett av härdat glas - hela xperia z-serien har lite känsliga skärmar

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Sandi92]
5/10/15, 12:31 PM
#5

#4 Tack. :) Det är redan ordnat. Köpte både skärmskydd och fodral samtidigt som mobilen, så förhoppningsvis ska den hålla länge. :)

Upp till toppen
Annons: