Annons:
Etikettapplikationer-appar
Läst 2219 ggr
[Jens]
6/10/15, 5:29 PM

Apple hjälper användare byta från Android

Nu kommer räddningen för alla android-användare. 😉

Appen "Move to iOS" hjälper Android-användare trådlöst överföra sina kontakter, meddeladen, bilder, videoklipp, bokmärken, mejlkonton, kalendrar, bakgrundsbilder och DRM-fria mediafiler till en IOS-enhet.

Annons:
kissidor
6/10/15, 8:28 PM
#1

halleluja, vi är räddade 😃😉

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Jens]
6/10/15, 8:41 PM
#2

Hahaha….  👍

[VSK]
6/10/15, 11:24 PM
#3

Är nog ingen risk. Alla, precis alla jag vet som har eller haft iphone har haft problem med hårdvaran som faller isär, men jag skall ha tråden i åtanke 😃

[Jens]
6/11/15, 5:27 AM
#4

Är det så illa att hårdvaran faller isär. Hm, jag tycker dock att det funkar väldigt bra med senaste versionen 8.4 men när iOS 8 kom så var det bedrövligt. Det enda jag tycker är dåligt är att operativsystemet är alldeles för stort (tar plats) men det kommer bli ändring på det när iOS 9 kommer för den ska vara rejält nerbantad. Jag ser verkligen fram emot iOS 9 som kommer med mycket goda saker och inte minst på iPad-sidan.

[VSK]
6/11/15, 6:34 AM
#5

De har mest haft problem med hemknappen, högtalare och mikrofon. Nån gång volymknapparna.

kissidor
6/11/15, 9:20 AM
#6

jo det är ju känt att såna saker som hemknappen tex historiskt varit något som relativt många behövt få lagat. vet dock ej hur det är med senare modeller, 5 och uppåt. samtidigt ser jag flera på jobbet med urgamla iphones, såna där små tvärtjocka klumpar med ett frimärke till skärm - haha, det ser inte riktigt klokt ut när de sitter och petar på den och nästan kör upp den i näsan för att se nåt 😃. men det tyder ju dock på att stora delar iaf av hårdvaran håller ganska bra i längden, även om de kanske fått rusta upp nån del 🙂.

jag skulle personligen knappast oroa mig för hårdvaran i apples produkter, jag råkar bara trivas bäst med android som OS samt valmöjligheterna som finns bla i och med flera tillverkare. samtidigt ska det sägas att OS:en blir mer och mer lika varandra, och i samma takt blir de båda bara bättre och bättre 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
kissidor
6/11/15, 10:11 AM
#7

hahaha, såg just det här i bild från appen - det var f-n det drygaste jag sett på länge 😃!

"You can recycle this Android phone for free at any Apple Store" men så snällt liksom… det är inte som att alla androidanvändare har en typ galaxy young eller nåt - vilket apple fanboys alltid tycks tro 🤪

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Jens]
6/11/15, 10:14 AM
#8

#7 Vilken bild? Ja, det här med att Apple lägger ner möda att skapa en app för att gå från android till apple tycker jag är så barnsligt och det var därför jag lade in det som ett skämt fast det är det ju inte från Apples sida. 🙂

kissidor
6/11/15, 10:17 AM
#9

denna 🙂:
Apple har skapat en Androidapp som hjälper användare byta till IOS

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Jens]
6/11/15, 5:34 PM
#10

Aha 😃

Upp till toppen
Annons: