Annons:
Etikettsäljes-och-köpes
Läst 2697 ggr
Castiel.
6/27/15, 4:20 PM

Mobilt bredband överlåtes

Jag vill ge mitt mobila bredband från 3 till någon annan då den inte fungerar uppe i sommarstugan. Den fylls på med 15GB surf varje månad och kostar 369 kr. Överlåter den pga operatörsbyte. Den är bunden tom 2017-06-15 och endast använd ett fåtal gånger. 

Hämtas i Enköping, men kan eventuellt skicka den med posten.

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Annons:
Castiel.
6/27/15, 4:22 PM
#1

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Castiel.
6/27/15, 4:22 PM
#2

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

kissidor
6/28/15, 7:13 PM
#3

du funderade inte på att använda ångerrätten som man alltid brukar få på mobilt bredband, just för att man ska kunna kolla så täckningen är ok där man ska ha det?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Castiel.
6/28/15, 8:12 PM
#4

Ångerrätten var 14 dagar och jag har haft den i över 2 veckor

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

kissidor
6/28/15, 8:33 PM
#5

ajdå, vad synd att du inte hann kolla detta under ångerperioden 😕

Värd på Mobiltelefoner och Android

B0d1n
7/3/15, 2:52 PM
#6

Tror tyvärr att du kommer få problem att överlåta det där abbonemanget. Är 3 så dyra? Ska inte dom va billiga mtp att dom har värdelös täckning?

Annons:
kissidor
7/6/15, 10:17 AM
#7

som jag påtalat i den andra tråden, om man inte ska åka land och rike runt med sitt mobila bredband utan använda det huvudsakligen på en bestämd plats så är det naturligtvis bara relevant vilken täckning resp operatör har just där. jag och sambon mätte våra 4g-hastigheter i våra resp klösbrädor på altanen igår (vi bor då alltså i högsta grad på landet och nästan i skogen), han med telia-SIM och jag med 3-SIM. han fick ca 20 Mbps hämtning och jag fick ca 50 Mbps. klart godkänt båda två skulle jag säga

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: