Övrigt

Ifokus - vit skärm

2015-07-18 08:22 #0 av: Magi-cat

Har en tre år gammal Nokia Lumia, Windowstelefon med IE.

Sedan några veckor tillbaka får jag inte ens upp ifokus.sidan. Det har nästan alltid varit något krångel med ifokus (som inloggningsproblem), men nu kan jag alltså inte ens se den. Alla andra sidor går bra, om än något segt. Ifokus inte alls.

Jag har rensat historik, har inte många appar och vet inte riktigt vad jag ska göra.

Förklara varligt, jag har noll koll på teknik. Glad

"Livet är en gåva, tiden är till låns." P. Strang

Anmäl
2015-07-18 09:12 #1 av: Fillixa

Har själv flera Nokia Lumia och har pinnat iFokus till startsidan. Sajten fungerar bra förutom när jag klickar på uppdatera sidan, då blir skärmen helt utan text och alldeles vit.

Windows Insider Fast Ring Member

Anmäl
2015-07-20 23:30 #2 av: VSK

http://nokiaapk.com/Ghostery-Privacy-Browser.html Glad

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. 
Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika här. Gillar du allt som har med fågelskådning att göra så kolla här

Anmäl
2015-07-21 08:28 #3 av: Magi-cat

#2 Snälla VSK...Yrar

Anmäl
2015-07-21 08:38 #4 av: VSK

Nu hänger jag inte med, men det är säkert bra FunderarGlad

Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika här. Gillar du allt som har med fågelskådning att göra så kolla här

Anmäl
2015-07-21 08:39 #5 av: Magi-cat

#3 Kan du förklara din länk för en oförstående, dvs mig? Glad

Anmäl
2015-07-21 09:07 #6 av: VSK

Aha...

Jo, du installerar helt enkelt en helt annan webbläsare. Men du får ladda ned och installera manuellt Får idé

Tänkte du kunde prova annan läsare och se om du får mindre knas då. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.